Studiebesök, ett sms med glädje och åktur

Fyra terapeuter från Värmland besökte Helheten idag. Alla hade tid hos mannen från Burma och de var mäkta imponerade över hans behandling. Det var bara den lilla detaljen om tiden som inte kanske existerar i Burma men desto mer i Örebro. Vi hade tänkt oss äta på Stadsträdgårdens ekologiska resturang men det var med ett hårstrå att det blev så. I sista minuten fick vi hejda vagnen när maten skulle åka ut i köket.
Vi blev mätta och hamnade i rosenträdgården där alla rosor fanns i sin fulla prakt. Doften stannade länge i näsan.
Sedan var det shopping Stadsträdgårdens ekobutik, ekologiska tamponger, ekologisk choklad mm
Jag visade vägen till Myrö där de skulle fortsätta sin dag, själv fick jag åka tillbaka till Helheten för att ta emot mina "gäster". En man satt i väntrummet och var helt förvirrad, han sa att han behövde hjälp men visste inte vad han skulle söka. Jag presenterade honom för Aung och han bokade tid hos honom. Mannen var trött på att prata, åtta psykologer som inte kunnat få honom lycklig. Aung känner pulsen och ändrar alla pulsarna till balans och lyckan kan infinna sig snarast.
Hemkomen till  Amanda med sitt halsproblem, förmodligen halsfluss, jag hade varit hemma på lunch och bett henne ta silicea D 200 2 piller var tioende minut.....

(här är alla medeciner Amanda har tagit...och en bild på Amanda)
när jag nu kom hem så satt hon vid synten och sjöng.....det hade vänt!
Eftersom hon varit hemma i fem dagar nu och var ganska trött på det så föreslog jag att vi kunde åka ut och åka bil och titta på vackra hus och spela vacker musik, det blev så och Whitney sjöng i always love you och run to you....det kom en och annan Kent låt oxå. Men rätt som det var i bilen kom ett sms till min mobil, Amanda läste högt och vi blev helt tårögda, en tjej från Umeå skriver att hon fått så mkt hjälp av mig att hon nu vill döpa sin nyfödda flicka till Irén i andra namn som tack för hjälpen. Det kändes helt helt fantastiskt och vi blev helt stumma, vilken lycka!
Alva min minsta hade varit omiljövänlig igen handlat skor fast hon redan har 21 par........men hon gör allt för bloggen och vem gör inte det?
Kram Irén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0