Bilder och händelse från veckan som gått!

Jag har inte hunnit lagt in alla bilder och händelser från veckan som gått. Den var lite hektisk men ändå hann jag med lite guldkorn i vardagen. Som i måndags fikade jag med Ann min vackra vännina som snart fyller jämnt....

Ann och jag fikade på stallbacken, vi satt ute och hade en trevlig stund innan veckan kom.....
Vi har varit vänner imånga många år, vi var kära i samma kille det var så vi lärde känna varandra......

Birgitta var så snäll och körde mig till Norrköping för min bil var på lagning. Konstigt var att jag fick in en köttbullemacka i mitt huvud, straxt innan ett fik dök upp. När jag kom in i fiket var det det förta som jag såg......Birgitta fick äta upp den....

Så är läckra såg de ut......fiket hade tre små bord, det var inte större....

Vi hann med att åka till Barnen i Runnaby och pussa på dem en liten stund, jag var så sugen och full av längtan......


Vi trivs på den röda mattan i köket...Bella tar min hand och trycker ner mig och denna gång ålade och kröp hon på mig, Maja ville oxå vara med och det kan bli en viss liten svartsjuka i dramat.....

Här är en liten söt glad tjej.....

Sophias första sko kom fram, storlek 17 och fick rum i handen...mycket minnen vällde fram... är de inte söta??????


Här är Bella som verkligen tittar in ........förstår hon att jag tar kort?
På tåget har jag läst boken - När kärlek inte räcker...handlar om en pojke som har autism och hans mammas kamp om rätt träning för att lära pojken tala.


Den här lilla godingen som håller på med allting och är så nyfiken på allt...det är så roligt att se henne och vad hon hittar på.


Solnedgång från tågfönstret när jag åkte hem från Kalmar i tisdags.
Nu går solen ner här oxå...godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0