Ska bara....

Idag tänkte jag att jag ska bara...göra det innan duschen...började torka lite i köket och då blev det mer torka av....blev nästan besatt av att göra rent och fint...ska bara göra det, ska bara göra det.....jag bjöd mina flickor på nyttig frukost, kokade gröt och gjorde blåbärssmothie med veganpulver i, gjorde mackor med avocado på, det känns skönt att få pyssla om de mina......
Planterade blommor i gult och orange, solens färg, eldens färg, måbras färg, ja vackert blev det.      
Ska bara göra rent på toaletterna...sedan skall jag göra rent speglarna....sen ramlade alla hem...hungriga skall bara handla lite...skall bara laga ordning maten......träffade Barbro på gatan utanför affären....jag berättade att jag bara skulle....sedan försvann dagen. Jo då, jag hann att tvätta 5 maskiner, städa hela köket med målningar och allt. Sovrummet, vardagsrummet och hallen...nu kan solen lysa in och jag får inte dåligt samvete...men hallå Irén skulle inte du bokföra idag?.....tänk att det går att smita undan för den, även om man är hemma för att göra den...Sophia och Bellisen kom på besök....vi lekte tittut lekar och sjöng som vanligt Bä bä vita lam........Bella tröttnar aldrig på att höra den. Men när jag försökte sjunga Imse vimse spindel slog hon på min mage för att jag skulle sjunga Bä bä vita lam, framsteg hon vet vad hon vill!!!!!


Hittade ett härligt kort på Bella när hon var liten...tog tyvärr inga kort idag.

Kaos våg idag, jag trodde att jag hade bokat lokal till Jönköping på måndag, det visade sig att jag inte hade det och två tjejer sa via mail lugn lugn vi ordnar det...kl 16:30 idag får jag ett mail att det inte gått och att de skulle bort över helgen....så nu står jag utan lokal på måndag. Det var försent att ringa runt till studieförbund mm så vad gör jag nu?.....
tillit tillit tillit det ordnar sig imorgon(måste tänka så.....)


Jag får ta Pär till hjälp--- I want lokal i Jönköping på  måndag!!!!!!


Minnen:


Bella i brunnen midsommarafton -08, hjälpte Johan att få i ordning poolen...



Johan fixar poolen.... djup är den, 3 meter....


Amanda passar på att pussa Bella, hon är inte så förtjust i det....



Maja var endast lite över en månad då men redan med på noterna....på lördag fyller hon 1 år!


Snart är det dax igen att fira midsommar.....


-När du hjälper en anna uppför berget, bestiger du det samtidigt själv......

Ska bara gå och lägga mig nu..... sedan skall jag bara sova...

Vi ses väl imorgon i Stadsträdgården, de har vårmarknad där.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0