Stadsträdgården med Maud och Fam Blomberg + fina stunder

I Torsdags så åt jag på Stadsträdgården med Maud och Johan, Anna och Albin. Vilken härlig dag vi satt ute och åt. Hösten är verkligen härlig"


De skall bo i Svenshyttan i väntan på sitt nya hem...Grattis till husköpet!


Vad har du gjort du ser så ung ut?


Närbild på Gurkörten, en fantastisk blomma och ört.
När Sophia var liten så frös vi in dessa och hade på tårtor på vintern för att
bli påminda om sommaren.....
Vi gick en promenad bland örter och blommor...






På eftermiddagen var jag ledig och körde Amanda till Net o net för att köpa sig en liten laptop


Det blev en liten liten rosa sak....för första lönen!!!

Sedan åkte jag till Runnaby och mötte mina älskade barnbarn:

Maja kom  springandes...


Bella kom springandes med sin älskade dockvagn...

Vi fikade och njöt av sommarvärmen!

Fredag kom Sophia och Maja och åt lunch med mig..


Trycka på knappar det kan Maja...både fysiska och känslomässiga.....
jag fick en go stund i sängen med Maja....vilken tjej!!!!

TACK för mina fina stunder denna vecka!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0