Ännu en fm i Runnaby och lunch hos Ann

Jag tillbringade förmiddagen i Runnaby. Bella blev glad att se mig igen. Jag vet inte om Bella har någon tidsbegrepp, vet inte om hon minns att jag var där igår. Men en sak är säkert hon blir så glad när jag kommer!


Såhär såg Isabella ut idag......


Maja var på strålande humör och skulle köra båda vagnarna.


Maja var så rolig idag, hon pratade hela tiden och Christian ifrågasätter -vad är du för färdig liten människa?
När Sophia och jag sjöng(vi har mycket Sophia och jag men vi har ingen sångröst, men visjunger mer än gärna...) då börjar Maja klappa händerna och säger BRA!!!!! Å vad vi skrattade, förlåt lilla hjärtat jag tror du menade att vi sjöng bra, tack så mycket!


Min vän Ann bjöd mig på lunch idag hemma hos henne. Så skönt att bara få vara Irén och komma till ett dukat bord. Här är jag inte mamma, inte mormor, inte dotter, inte syster och inte homeopat utan Irén och vän, det känns väldigt bra men det är inte ofta faktiskt som jag tar mig tid till det.
http://www.mammaknota.se/



Här är från Anns fönster, man ser Åhléns tak där nere......huuuu vad högt jag är på 13:e våningen i Krämaren.

Ett annat fönster blev jag väldigt förtjust i:


Titta vilken samling på män....... vilka hjältar???? Något nytt projekt som Ann har just nu pågång....

Bakom ser ni Örebro i skymmning, det belv en lång och trevlig lunch, dessutom väldigt, väldigt god lunch!!
TACK Ann, det är så skönt att ha dig till vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0