Julmarknad på Helheten

Äntligen kom vår kväll som vi jobbat ganska hårt för. Vi var där alla som arbetar där  + inbjudna Astas ullkläder och Majas värktabletter.
Vi gjorde mysigt och dukade fram glögg och pepparkakor, ljuslyktor och tomte mys..

Astas ullkläder var så mysiga vantar till barn i alla åldrar, underkläder, mössor och kjolar.


Jag har alla kvar om ni är intresserade, säg till eller kom den 16 december.


Så fint och så skönt med naturmatrial.


Margareta tände alla våra ljus och det blev så fint.


Maja var med med sina fantastiska värktabletter......en ullapp som man kan lägga där man har ont.
Det drar ut värken och ökar cirkulationen, bra är att man kan ha dem under kläderna. Värktabletterna hänger ovanför Majas huvud i olika storlekar, en så stor så man kan sova på den.


Margareta hade så mycket fint, handledsvärmare i olika mönster och storlekar i renaste ull.
Stickade halssmycken i olika färger.




Aura Soma flaskorna spred sina goda energier. Margareta är arua soma terapeut.
Man väljer ut några flaskor och hon berättar vad flaskorna säger om dig.


Toby hade precis fått sina "harmonise smycken" som skyddar mot strålning.
Här räknar han ut priserna. Toby är vår Bowen terapeut, en mkt intressant metod.
läs mer på vår hemsida www.helheten.net under Toby Gunn. En seriös heders man!




Spiraler som skyddar mot strålning. Vi gjorde ett expriment på kvällen,
Toby tog en karaff vatten och ställde den på ett smycke och så fick vi först smaka
på vattnet från kranen och sedan från karaffen som hade stått på spiralen en liten stund.
och vet du vad det vatten som hade stått på smycket smakade helt annorlunda, det var kallare. klarare och smakade mycket renare, helt fantastiskt!!!!


Fanns i olika storlekar och olika matrial, jag köpte den i guld längst till vänster.
Toby kommer att lägga in dem på sin sida och man kan köpa dem från honom.
Har har även med dem den 16 dec nästa julmarknad!


Irina visade sina kroppsbehandlingsbänkar.....Margareta vår trogna gäst provade, Margareta har kommit på allt vi vi ordnat....kvällens första gäst! Kroppsbehandlingsbänkarna kommer från Tyskland och är helt nya för Sverige!
De är helt fantastiska, de masserar, ger akupressur, infrarött ljus mm, värkligen värt att prova....
läs mer på vår hemsida www.helheten.net under Irina.


Michael Katz var där med sin energimassagestol, man får en kick av energimassage, det måste du prova om du inte gjort det!


Lotta Honk var visade sin analysscanner som är som ett ekg fast på hela kroppen, verkligen spännande...


Datorn läser av hela din kropp, här får man en tydlig bild om sin hälsa
läs mer på http://www.aktivanalys.se/ 



Lotta hade andra julklappstips!


Vi hade gjort mysigt i köket, det blev så att all personal satt där och hade det trevligt, för det kom bara fyra gäster ikväll, lite snopet måste jag säga. Men vi hade det så trevligt och det blev personalfest i stället.
Rätt som det är ringer telefonen och det är Astrid som skall hämta Maja, då säger hon att porten är låst.......
hmmmmmmm vi hade missat att ställt upp dörren...phuuuuu vad jag blev besviken på mig själv!
Kanske det hade varit massor där men gått när dörren var låst längst ner vid gatan...????


Helena vår djurhomeopt var där, har ni problem med era djur så sök "mellanfyratassar" som hennes firma heter
har ni några frågor om djur och homeopati så mejla till : Helena Jacobsson [[email protected]]

Själv hade Sophia och Tina hjälpt mig med mina parfymer med mening, aromapati oljorna helt ny produkt som jag har utvecklat tillsammans med Tina(hon är aromaterapeut)
Vi hade
Värkolja innehåll: Ingefära, lavendel, svartpeppar och homeopatiskt cortison.
Sömn olja innehåll: Lavendel, Patchouli, och homeopatiskt melantonin.
Lugn och ro olja : Citonmeliss, lavendel, ros, och hoemopatisk nux vomica(antistress piller)
Ängla olja/akuolja innehåll: Lavendel, neroli, mandarin och homeopatisk arnica.
Glädjerus innehåll:Bergamott, ros och homeopatisk hypotalamus.

KÄRLEKS olja Jasim, Sandelträ, Patchouli, Ylang ylang och homeopatisk sepia!

Det var fantastiskt när vi gjorde oljorna, vi smälte homepatmedel i avocadolja och pillren smälte helt olika och såg helt olika ut när de blandades med oljan. Det är väl beviset att det inte bara kan vara socker piller??????
Jag kommer att sälja dessa nu ett tag, vi har gjort många! Vill ni köpa så hör av er så kan jag skicka.
De luktar gudomliga!!!!! B ara att rulla på sin handled så får du effekt från flera olika håll!  

Väl mött den 16 december kl 18:30, jag lovar att dörren kommer att vara öppen!

Igårkväll hade vi fullmåneceremoni
vill du se vad vi gjorde så kan du läsa på: http://falkagudinnan.blogg.se
Konstigt jag drack kaffe på kvällen, jag var öga mot öga mot fullmånen och ändå sov jag så gott så gott...som jag aldrig brukar göra vid fullmåne eller när jag druckit kaffe.....vad spännande!

TACK för idag!



Kommentarer
Postat av: Robert

Att påstå att en bit ihop snurrad koppartråd kan skydda mot elektromagnetisk strålning, det är bedrägeri! I stort alla smycken och ”pluppar” är värdelösa som skydd mot elektromagnetisk strålning. Det enda som fungerar är ett skydd som skärmar av. Det kan vara ett finmaskigt nät i metall eller metallfolie. Allt annat har visat sig vara verkningslöst. Men kan någon visa att ”plupparna” fungerar så är jag beredd att ändra min åsikt.



Titta gärna på min sida där jag filmat och dokumenterat strålningen i våra svenska städer. www.mobilsmog.se

2009-12-04 @ 09:28:45
URL: http://www.mobilsmog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0