Kärlek från Tina:

KÄRLEK FÖR MIG
Är oberonde av kön, färg, art, och ras och själ ! Kärlek är vacker  och ren och äkta rakt igeneom. Stark och passionerad, samtidigt, åtrå, förälskelse......kyssar, sex och kramar.
 
 Jag kan känna kärlek till människor djur och natur. Det finns så många olika kärlekar och på så många olika sätt och på olika nivåer, och till olika platser.....
Kärlek är givande och tagande accetptans, förståelse, ödmjukhet, förmågan att kunna känna empati, ärlighet, att älska sig själv, att kunna säga förlåt........ att låta människor få vara sig själva hela tiden.......
 
Att få ge och vara ett stöd i livet är också kärlek, att ge tröst........att ge av sig själv  till andra...... att finnas för mig  själv och att ge mig all kärlek jag kan så att jag mår bra och kan växa själsligt. vilket gynnar alla i min omgivning......eftersom att kärlek smittar så  man kan slösa med det hela tiden.......  och då, är det fina att det växer......mer och mer......... 

Kommentar från Irén:

Kärleken blir bara större och större ju mer man slösar med den!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0