Mina älskade barnbarn! Och barn!

Ibland kommer det ett sug, jag måste bara träffa Bella och Maja, det är som att vara nykär, man kan inte var utan den man är kär i.......       Så i torsdags när jag fick ställa in en kurs, då åkte jag för att ladda mig med kärlek!
Här är mina batteriladdare(miljövänliga):

Bella drar ner mig på golvet direkt när jag kommer, nu har Maja förstått att det är kul när mormor kommer.....jag skall sjunga bäbävitalam.......t o m katten Tommy vill vara med här är bara svansen.....

Snacka om vänligt bemötande när man kommer......En viss svartsjuka kan kännas i luften även från katten Tommy.....

Maja gav upp......måste kika vad mamma gör....

Kärleken från barn kan göre en människ hur stark som helst. Enligt Makrobiotiken så är barn yang dvs en kraftig motpol till yin......stress är yin.......barn är yang....så det är inte undra på att man laddas och blir hel......

Andra kärlekar har andra behov, hon vill inte höra Bäbävitalam längre...
Amanda skulle gå på Karrofesten och jag fick äran att sätta upp håret som en rosett...fick titta på en tjej från internett som pratade mandarin och satte upp sitt hår men det gick...så här blev det....

Visst blev den riktigt söt, men den tog sin lilla stund att göra.....
Men nu kan jag det, ifall resten av gänget vill ha rosetter i håret......

Det var maskerad, så Amanda hade bäbis teama, nappen hittade hon under sägnen på vårt hotellrum när vi var till Danmark i somras. Hon skulle titta om vi hade glömt något ph då hittade hon den lilla rosa turnappen.....
Man kan tro att Amanda är världens bimbo.....men hon har ett hjärta av guld, och hon städar här hemma och gör mysigt med ljuslyktor varje kväll...så när jag kommer hem så är det pysmys varje kväll.......TACK Amanda för att du är du!
Ibland kan man tro att man bor hos Amanda..... vilka tonåringar tar sådant ansvar för hemmet?
Amanda går bildfoto på Karro så hon älskar att ta kort......Nu börjar hennes blogg bli så poppulär att hon har tjänat pengar på den, det är verkligen roligt för hon lägger ner mkt tid på att fotografera......och på bloggen.

Alva är mer tonåring och jag får inte lägga ut henne på bloggen......men den tiden går nog snart över, även tonåren susar förbi med en väldigt fart, det är bara att stå på stand by.....och invänta.....

Ut i det soliga vädret idag!!!!!!
Det känns som våren är här!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men shit vilken cool frisyr ! :D

2009-10-29 @ 19:51:21
URL: http://dramaticaddiction.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0