Amandas sista dag som 17 år....

Imorse vaknade jag av att Amanda kröp ner till mig... hon vr lite spänd för jag hade lovat överraskning mellan kl 14-17.00 hon visste inte alls vad som skulle hända...
hon försökte verkligen dra det ur mig men jag lyckades hålla mig... Vi började dagen med att läsa mänskliga rättigheter det var väl inte det bästa valet, men jag vill uppdatera mina flickor på verkligheten hela tiden.....

Men idag var det Amandas sista dag då jag fick bestämma över hennes liv.
Så här blev det:


Med ögonbilndel förde jag henne till Anettes spaa...där satt hennes bästa vänninor och hennes systrar och vi hade dukat upp med champangne, cider, grönsaker med dipp, chokladhjärtan, nötter och masser med andra godheter som jorddgubbar mm, Sophia hade bett henne att ta vackra underkläder på sig, jag sa att tjerna var upptagna och att hon skulle få dansa på ett bord för några killar, hon blev riktigt orolig ett tag men desto gladare att få sin sina bästa vänninor och systrar.....puss Amanda du trodde väl inte att jag skulle vara elak mot dig?


Min dotter från föregående liv Tina smorde in henne med choklad i hela kroppen, choklad är nyttigt!
TACK Tina för du gjorde flickornas dag! PUSS!!!!!! Duär en riktigt goding och livsnjutare! Sådana behövs det fler av......


Amanda fick rosa (hennes färg) Champagne och blev matad med jordgubbar och choklad i ett välgörande örtbad av kamomill....


Nina var snabb med matandet och hade varit ute i regnet och plockat blommor till Amanda...här skrattar de......


Här får Sophia sin välgörande SPAA-massage det var hon värld......


Linnea Palm väntar på sina behandlingar...Amandas kompis sedan födseln.....hennes syster sa när jag kom hem med Amanda  -Varför har hon så öppna ögon din bäbis????(Amanda har alltid haft stora ögon, för att hon skall kunna ta in livet.....) Bredvid sitter världens bästa tjej Tove.......puss på dig!


Amanda och världens mysigaste tjej Frida, som igentligen kom på idéen med att fira Amanda idag....TACK FRida du är bäst!!!!!!

Charmiga, vackra lilla syster var med och fotade tillställningen,TACK Alva för då fick jag se vad som skedde...
din tur väntas......



Kanske var det bästa att få se att Sophia fick skratta så mkt, det glädjas så mkt åt för det är hon värd , världens bästa mamma med så mycket tålamod och så mycket kärlek och kamp för Isabella.....du är värd allt som finns, speciellt glädje med andra tjejer.....(det blev dubbelt men det är Du värd!!!!)


Sophia och Frida som smakar stjälkar av selleri, som suttit i champangne, selleri suger i sig alkoholen, men smakar inte  alkohol, det vill Frida prova... men hon visste inte hur selleri smakade utan champangne.....men hon åt upp den!!!!


På Anettes Spa och tandhygien kan man få ta med vänner och få spa-behandlingar och sitta i örtbad mm ta med sig campagne och tilltugg och mysa i ett trevligt rum bredvid behandlingarna.....ett trevligt sätt att umgås...

läsmer på www.spaotand.se 
Stanna upp i vardagen, tag dig tid att njuta..... är hennes slogan, gå dit jag lovar dig, man får valuta för pengarna....
TACK Anette, TACK Tina och TACK tjerna som gjorde Amandas dag!!!!!!!
Imorgon är en ny dag!
TACK TACK TACK!!!!
Grattis Amanda du blir nu stor......


Tove tittar när Amanda känner sig så len och harmonisk.....nytt liv gör susen.....PUSS!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0