Falköping och Amanda har bestämt sig....

Det var kul att jobba i en annan stad i dag...Jag fick sådan service av husmodern som bodde där. TACK för all uppbackning med vatte, lunch, fika mm, det är inte jag van vid......
Intressanta fall en Rhustox...kan inte sitta still, bättre av rörelse, så fort han la sig så började benen värka och fötterna blev varma.....bättre att gå upp och gå... ett fantastisk medel som mjukar upp hela kroppen och tar bort alla inflammationer. Vid ryggskott kan man ta 1 piller var tionde minut i två timmar så är man bra....
använder medlet själv många många gånger....förr hade jag mkt ont i ryggen men nästan aldrig nu för jag har ätit så mkt utav rhustox. Sinnet är rastlös på Rhustox, jag är en liten rastlös själ...så medelt fungera även bra att sova på....
Nästa var en Calcium carbonicum, törgt att vakna, långsam på förmiddagrna, tankarna kommer inte fram, onti körtlar som svullnar, opererad för gallsten och de är även "Duktighetens medel".

Sedan klev det in en renodlad Pulsatilla, gråter vid samtalet, hoppar lite hit och dit, har smärtor som växlar, väldigt ont i ryggen, bättre av att ligga, gråter till film, gråter till allt...söker tröst. Pulsatilla är tröstens medel! 
Några till som jag inte skriver om ikväll......



Det bästa av allt är Amanda har bestämt sig för att inte ta jobbet....SKÖÖÖNT, det kom från hjärtat på henne och det kändes bra. Sophia och Christian hade ett moral tal igår när vi var där...skönt att jag slapp det...

När man säger Nej till något med stor eftertanke, så brukar det nejet vända sig så att man får något annat i stället, speciellt om man blir lite ledsen för att man tackat nej till det man kanske egentligen ville...


Amanda vid sin blogg ikväll...hon är glad!!!!!Fått många erbjudanden.....


Här är skona inte så hälsosamma som mina fot och miljövänliga från Spanien.....
men vad spelar det för roll nu får jag ha henne hemma......




Amanda hade lagt in detta kort på sin blogg när hon är tre år(bredvid sitter Alva ett år..)
jag blev helt rörd.......mina små flickor var är ni nu? Hade glömt att Amanda hade så stora hamster kinder och att Alva hade så stora ögon.....men visst känner ni igen dem? Amanda har sett lika dan ut i hela sitt liv.........Alva och Sophia har ändrat sig så mkt mera......


Amanda har även pimpat i sitt rum, klister dekaler från Ikea.....149 kr, gör rummet lite roligare nu när hon skall stanna hos oss.......


Dagens ordspråk:
Vi kan inte alltid påverka vad som händer oss, men vi har alltid makten att bestämma hur vi ska hanter det känslomässigt
!!!!! från Mia Törblomsbok, En härlig bok

Kommentarer
Postat av: Lotta Riberth

Hej Iren!

gud vad skönt för er att Amanda stannar hemma i sommar . det var ju som jag sa , hon verkar ju väldigt klok för sin ålder eller hur?

Kramar Lotta

2009-05-08 @ 16:02:22
URL: http:// Amanda har bestämt sig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0