Jönköping-Göteborg-Helsingborg-Göteborg-Örebro

Hemma igen...phuuu så var det en snabb tripp till Skåne....såg havet skimmrade(hörde Lill Lindfors sjunga i mitt öra ....så skimrade var aldrig havet som när jag fick min första kyss....) i några minuter alltid något...(älskar havet)
Kastanjerna har kommit längre... enormt vackra blommor.......

Vilka mätkig träd...

Titta nog i Helsingborgs stadspark har de hängt blåa gungstolar i varje träd..trevligt......


Här är Ingalill och Åke som diskuterar på min kurs Häsloanalyser i Helsingborg...

Carina och Gunilla hänger på i samtalen...


Kjell försöker förstå vad Dianas ögon säger....


Jag försöker fotografera genom förstorningsglaset.....


I Jönköping gör de lika dant, här är det Maarit som undersöker Ulla...

Här blev kortet bättre genom luppen....spännande vi ser en förliten tarmzon.....toffisar i aktiva slemhinnesonen...lymfbryggor mm spännande saker sker i kroppen....


Flitiga elever som skriver ner allt jag säger och ritar av varandras ögon.....


Hur var det nu+????Vad var det jag såg tänker Ulla......


Bäst jag tittar en gång till.....


Här ligger Frida hon har fått en vaxpropp i örat, hon fick komma till Helheten och prova ett öronljus....


Ser ni det lilla hjärtat till höger på rester av ljuset, visst var det ett hjärta som kom ut ur Fridas öra????
Helt fantastiskt.....proppen kom ut och Frida är glad igen...men hoppas att Frida har kvar sitt eget hjärta...man kan ju aldrig veta vad suget i öronljusen gör.....(skojade bara)


Det sägs att ett litet barn skrattar cirka 400 gånger per dag medan en vuxen gör det 15 gånger per dag. Hurmånga gånger vill du skratta idag?
från Mia Törnbloms bok en härlig bok......

Kommentarer
Postat av: Fridas mamma

Fantastiskt, hon har hjärtan överallt... och jag tror aldrig dom tar slut. Tack för hjälpen med öronpropphjärtat..

2009-05-16 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0