Söndag med pulsatilla väder...

I dag har det verkligen varit pulsatilla väder....allt växlar, alla väder finns, allt sker plötsligt och hela tiden......det regnade när jag gick ut och handlade, det blåste påvägen hem, solen sken när jag for till Helheten, det var kallt, sedan blev det varmt och rätt som det var blev det en vacker sommardag...?????? så är det att vara en pulsatilla.....


Pulsatilla knopp!

Idag har det varit mkt jobb.....trots det är söndag. Var till Helheten och jobbade undan med saker som jag låg efter med. Fixade datorn(trodde jag) för det går itne att svara på mejlen...men det gör det fortfarande inte....

Var ute och letade regnkläder och skor till Isabella...det går inte med vad som helst, skona skall vara nätta och smidiga(precis som hon) men hon skall inte själv kunna ta av dem....Ballerina skor är så söta men det kliver Bella ur, hon är ett naturbarn, vill vara naken och springa barfota. Jag hittade regnkläder som var lätta och smidiga och tillslut ett par skor som jag tror skall funka......hon vägrar ha sina gamla just nu, kanske har de blivit försmå??? Läste att deras fötter kan växa 1-3 cm över en natt??????Herre gud då kan man inte ha sina skor... det hände Amanda när hon var 12 år de växte från 38 till 40 över en natt...vi fick åka till Skopunkten på fm och köpa tre par skor, hon kunde inte gå till skolan för jag har st 39 och inga skor var stora nog till henne...stackars flicka...men hon står stadigt på jorden......

Vi skall få två nya medarbetare till Helheten, jag har lagt in dem på hemsidan ikväll... www.helheten.net

Vi har haft gudinnesamtal, våra läxor på utbildningen om spelplanen livet....spännande......roligt att ha kontakt och att prata med varandra, det är något speciellt, vi är redan systrar........TACK Kerstin!!!!!!!Jag fick massor av energi av dig när vi pratade.....kanske du hinner läsa min blogg imorgon.......

Här är min syster Kerstin från Sunne(Prästinnesyster) jag har alltid önskat mig en syster......

Nu måste jag sova för jag skall arbeta i Karlstad i morgon. Jönköping på onsdag och i Helsingborg på torsdag.......det blir en hästvecka.....kramis

"En vän är någon som vet allt om Dig och ändå tycker om Dig!"
Elbert Hubbard, bok Vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0