15 april bjuden på lunch av Livin!


Idag var Lisa och jag bjuda på lunch av
http://www.livin.se

Det var jätte trevligt och vi fick god fisksoppa och kaffe med morotskaka.


Vi fick gå runt och titta i dessa fina lokaler, det fanns lägenheter, vandrarhem och hotellrum.


Det var verkligen frächt och vackert där.


Vackra toaletter med kakel.

Det var verkligen frächt och vackert där.



Vackra bilder från Örebro på väggarna, har redan glömt vad fotografen hette




Så här fint var det i köket till vandrarhemmet, även de som hyr hotellrum kan tillgå detta fina kök.


Vi var flera "små" företag som var där och fick gå runt och kika. Det var jätte trevligt.


Relaxen var väldigt tilltalande!


Konferenns rum som såg väldigt trevligt ut kostar 1500 kr för en dag.


Jag kan verkligen rekommendera detta hotell/vandrarhem ja allt i ett och många olika kostnadsförslag.
Om du skall få på hälsningar så kan dina vänner bo där till det pris som passar dem! Vandrahemet var verkligen frächt och hotellrummen läckra.
Jag skall boka in mina gäster där i framtiden.

I morgon har vi styrelsemöte i SHR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0