Annandagpåsk, familjemiddag i Svenshyttan

För att det skulle bli någon påsk här i huset bjöd vi på annandagspåskmiddag i dag.
Hela helgen har gått och jag har bara haft flytt i huvudet, inte en fjäder har jag fått fram.
Men nu slapp jag ta bort dem i morgon för nu är påsken redan övar.


Maja for in i "skräp" rummet och hittade våra sömntutor. Pappa passar på att vila lite i gästsängen.


Bella hittade en boll att balansera mig.


Mamma , Sophia och Mille som bara växer och växer.....


Så fick vi våran påskmiddag ..... Elzy kom oxå.


Faster Birgitta fick njuta lite av Mille.



Maja satt hos morfar och stoppade handen i grädden......


Maja la sömntutorna i babysitter, det var viktigt hur benen låg osv.


Mille kan skratta ........man blir så glad av att se honom!


Bella klättrade upp på morfar, vet inte om det var någon ny yogarörelse eller om man skall räkna det som cirkuskonst. det är inte bara bollar som hon balanserar hon kan även hålla balansen med sin kropp.


Lilla näpna kloka Maja lekte med våra dalahästar.


Jag fick busa med Mille, hans lilla väsande hesa röst går rakt in i hjärtat!
Han försöker redan prata med mig..... barn utvecklas så himla fort nu förtiden......

Sedan blev det 4 timmars pappersjobb, så är det att vara egen företagare!

Så är det tisdag imorgon, en dag kortare vecka.
Invigning på lördag av Vinden kl 11-16.00 massor av spännande saker!
Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0