Invigning av Vinden 10 april

Så kom den stora dagen då vi skulle inviga Vinden! Med spänning samlades vi redan kl 9 på morgonen. Det är mkt att ordna och fixa så allt skall bli så bra som möjligt.


Här presentera vi oss, och vad vi erbjuder. Margareta Rosen vår stamgäst(blåa sockor) stod mitt bland oss i och för sig är hon vår stamgäst och har varit på allt vi ordnat under 17 år...så varför inte skulle just hon stå mitt bland oss!! Från vänster, jag , Lotta, Margareta, Irina, Toby och Gunnar.


Vi var väldit många som presenterade oss
här från vänster Toby Gunn, Gunnar Edsborn vår nya med arbetare, Susanna oxå ny som skall arbeta på fredagar hos oss. Monica Runesson, Helena Jacobsson och sedan var det gäster.


Systrarna Anne-Marie och Maria kom. Här kikar de in i mitt nya rum.


Prita dansade för oss, så vackert så vackert!
Men det var en liten kaosvåg när hon skulle byta om så blev hon inlåst på toaletten, den gick verkligen i baklås.
En man fick bryta upp låset så att Prita kunde dansa för oss. 

 


Margareta Lennström ställde ut sina vackra kläder, täcken, sjalar mm


Astas Ullrike var där och Majas värktabletter.


Vår djuhomeopat Helena Jacobsson fanns på plats, alltid lika glad och trevlig!


Astrid syr fantastiska ullkläder.


Gunnar Edsborn, vår Näringsterapeut och Kinesolog börjar om ca 2 veckor i mitt gamla rum.



Vi serverade grönsaksoppa och massor av goda kakor.


Paret Boketta kom, Melanie håller på att plugga till Highpraktiker.....jag ser fram emot att börja jobba tillsammans med dig!!!

 
Micke provade på olika behandlingar, här hade han varit innte hos Susanna på fettreducering, spännande och magen var jätte kall!!!


Tina, du tog kort på mig men jag fick inget på dig.....hur kunde det bli så?
Jag hade prova på :
Prova om du får Energi av Bionic Band,
7-9 hz
• Bandet innehåller en liten bit av kirurgiskt stål som har blivit ”programmerad” eller ”laddad” så alla protoner i metallbiten spinner i samma riktning.
• Skapar ett energifält som sen påverkar alla protoner/gyroskop i din kropp att spinna i samma riktning.
• Omedelbar effekt av ökad styrka och balans.
• Du kan beställa banden här idag efter en test om du får energi och blir stark.






Gjorde muskeltest med och utan bandet, alla blev så starka med bandet. Kommer att blogga mer om detta lite senare.


Rosmarie kom med hela sin familj.


Lindesberg "gänget"


Yvonne och Örjan även de från Lindesberg.


Lina visar hur de dansade i meditationen, så vi som satt och fikade fick veta det eftersom dörren var stängd.


Här fikas det, soppan smakade jätte bra och vi hade underbara kakor.


Helena och Ulf Ahremark, Ulf har jobbat som akupunktör på Helheten i 11 år men har nu egen lokal.


Lotta gjorde koll på den biologiska åldern och hur många procent av energi man hade.
Här karlar på rummet och glada var de!!!



Mina döttrar kom och lille Mille. TACK för de fina blommorna ni hade med!


Lisa hade fullt upp i "bra bar" hela dagen.


Toby fick rycka in ett tag i cafét.


Gunnar och hans sambo, tyvärr ser man inte hennes lilla underbara bäbismage här.


Blommor från mina flickor.


Jag fick blommor med blombud från Sabina på Almi, tack vilka vackra tulpaner!!!!


Vi hade många olika teer och Lisa hade gjort så fina burkar till dem.

 

det fanns många fler och goda var de!

 


Toby tog sig en stort glas tee efter en fulltecknad dag med Bowen terapi prova på behandlingar.
Spännande metod!


TACK till alla gäster som kom, tack till alla som arbetade ställde ut mm.
Det var en fin dag och bra stämning tycker jag. Hoppas ni alla kände lika dant och att ni trivdes i våra nya lokaler.



Vår spis var felkopplad så vi fick ta vardagsrúmmet rakt över gatan, de har jätte god wook där.


Vi fick då inviga vårt nya kök i lägenheten, fick flytta in i fredagskväll....flickorna var så glada.
Jag har nu flyttat i 14 dagar ...lite mycket kanske men det blev bra.
Tyvärr hittade vi kycklingbitar i våran veg, det var inte roligt må jag säga....



Kommentarer
Postat av: Malin Engström

Det var verkligen superfint på övervåningen Irén! :)

Jag var förbi en sväng efter lunch och fikade samt bokade in mig hos Monica - verkar spännande.

2010-04-12 @ 09:13:44
Postat av: Kerstin Härdelin Nilsson

Lycka till! Det ser väldigt inspirerande ut!

2010-04-12 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0