Äntligen fredag och vår nya friggebo...

Idag har jag arbetat åt SHR på förmiddagen. Det är ganska mycket nu till årsmötet och vårt nya marknadsföringsprogram för att föra fram Homeopatin i Sverige.
Läste att 100 miljoner indier botar sig med homeopati....huuuuuu vilken siffra och här tror vi att det är bara alopatin som gäller.....helt sjukt att de ha bankat in det i våra huvud...för att tjäna pengar.....helt sjukt!!!!

Sedan har jag storstädat hemma mitt i allt ihop kom farmor på besök, jag fick hämta henne och hon fick titta på gamla fotoalbum under tiden när jag ville städa klart.

Hon hittade ett otroligt kort på Sophia:


gammalt och suddigt blev det men här är
Sophia så lik Bella som hon ser ut nu....helt otroligt....

Alva skulle på Gregiskafton och sedan till Göteborg över helgen. Farmor och jag åkte en sväng till Runnaby och hälsade på.
När vi kom hem så stod det en friggebo på tomten...2,5 dagar tog det att bygga för Johan.


Här är den,(Amanda är du nöjd nu?)

Ok då ett kort till då--


Det är lite knutar på den för att harmoniera huset, så i morgon skall den målas.....


Inte nog med det vi hade fått nytt golv på entrén när vi kom....det var mkt som hade hänt på en enda vecka här i skogen. Din dörr står öppen Amanda, farmor skall bo där i helgen hon kallar rummet för Kraft Källan hon mår så bra att sova där och får helt ny kraft säger hon. Dina energier finns nog kvar där.....

det har hänt mkt här denna vecka ......men det har hänt mkt på jobbet oxå.....

Hoppas du Amanda och alla andra får en underbar helg..... jag skall fånga den!!!!


Ha en underbar helg, i morgon blir det en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mandy

ååå så fin!!!tack...



be pappa läsa facebook-mailen! puss

2010-08-28 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0