Kräftskiva i Svenshyttan 21 aug-10

Vi hade en liten trevlig mysig kräftskiva på lördagskvällen. Med de allra närmaste....


Barbro och Pär,


Sophia, Mille och Christian en hel mysig kväll på altanen, solen sken men det blåste lite....därav filtarna.
Kanske sista måltiden ute för i år? Nej nu väntar vi på värmeböljan igen.....


Jag och Pär fick stå för sången......




Å Millewicken han tuttar fortfarande och det låter så gott....


När gästerna hade åkt så tog jag kort på kort ...när Sophia var liten eftersom hon fyller 28 år på Söndag, vill minnas att det var en Söndag hon föddes fem i ett .....ibland minns man allt!


Sophia som ett åring....å så fin och söt hon var, när Maja fick se denna bild så sa hon att det där är Maja.


Sophia som 2,5 åring....


Minns inte hur gammal du är här Sophia minns du?


Här är du ivarjefall 12-13 år precis innan sjuan tror jag.


I morgon är det din dag Älskling.....jag skall jag göra mitt bästa för att du skall bli glad.....

I morgon blir en bra dag vännen! Allt man önskar kan man få......

Hela dagen har jag haft denna låt i huvudet, köpte den påväg hem från Linköping och ville bara spela låt nr 10

http://www.youtube.com/watch?v=mGcA3kuVk8k

Sophia låten är till dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0