Många till lunch och Amanda åker igen...

Jag tror att farmor vaknade först, även fast hon hade haft många att titta på under kvällen. det var ett gäng som åt fukost här...


Vädret var si sådär.....men många ville bada ändå...


Vissa höll sig väldigt nära hela tiden...... fångar dagen idag...


Farmor var glad, det hade varit så mkt att titta på att yrseln försvann...... ibland kan det vara väldigt nyttigt med att det händer flera saker samtidigt.... hon var glad att få träffa alla ungdomar. Det är kul när alla åldrar kan umgås och ha kul..... vi är ju människor allihopa oavsett ålder, ras och kön...
TACK Farmor för att du ville komma som gäst hos oss några dagar.....det var jätte kul att ha dig här, Välkommen igen......



Så vaknade killarna till liv som hade sovit i gäststugan....


Flickorna vaknade......som alla hade sovit i Alvas rum (här delade vi upp det lite....)


Vi blev väldigt många till lunch idag.....men jag tror och hoppas att alla blev mätta.


ÅÅÅÅ så kom stunden då Amanda skulle åka tillbaka till London.....här springer hon och Freddy in på Skavsta flygplats( som vanligt var vi sena.....)


Hon sprang in till passkontrollen....vi stod där och jag fotade i vanlig ordning, men det kom en vakt och sa att jag inte fick ta kort här......

så var det med det......


Freddy och jag åkte tillbaka....när han gick ur bilen så sa han:

Så .....nu finns bara längtan kvar.....


TACK Amanda för en vecka men mkt händelserika saker......som jag fick dela med dig och många många andra.

Ha det BÄST i London!

ha ögonblick av fred och frid i dig Amanda! (och alla andra läsarare)

kika in och titta och lyssna på denna underbara låt.......

http://www.youtube.com/watch?v=otHZducVPgs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0