Mer info från Madde

Hej min kära dr av naturen :)
Nu börjar min första kur gå mot sitt slut !! har inte skrivit till dig på ett tag nu har inte mått så där väldans bra ...
Den här veckan som varit har jag haft kronisk irritation ständig huvudvärk, o varit såååå trött :(
När jag läser din blogg så förundras jag över all din energi med andra människor runt dig hela tiden , o ändå har du tid över för mig o andra som behöver dig :) vilket jag är otroligt tacksam över .
Någonstans i mitt bakhuvud vet jag att du någon gång sagt att med homeopatimedecin så går det bakåt innan det vänder vilket är min tröst just nu så jag hoppas verkligen det är något som du sagt :)
Jag har ju inga småbarn hemma o i närheten så jag kan ju sova när jag vill och är ledig från jobbet , men det e så bedrövande tråkigt att 47 år gammal behöva lägga sig sju på kvällarna för att orka med att jobba :(
Känns som om jag gnäller men jag har ett stort hopp tilll dina metoder så jag kämpar vidare :)
Äter mina hirs o linfrön varje dag o har iaf inte någon värk i magen och tro det eller ej men jag bajsar varje dag !!! vilken skön känsla det är =)
Nu imorgon Måndag går jag på nästa kur så jag återkommer med vidare rapportering .... trots allt gnäll den här gången så känns det ändå som om något ändras i min kropp, så till nästa gång .....minst 100 kramar o en liten puss på näsan från mig till dig :)
O som vanligt får du fullständigt tillstånd att lägga ut vår konversation på din blogg även om den inte är så glad som den sista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0