Mer info om Homeopatin från Tina

HEJ BÄSTA IREN! jag ville bara kommentera om madde "fallet" med homeopatin, herregud vad den stackarn har gått igenom, men vad glad och hoppfull hon lär känna sig nu, i dina händer!!!!!!! Och så roligt att det har hänt så mycket med henne på så kort tid, det där kommer att bli så bra. Så om hon bara visste.......

Mycket bra också att det läggs ut på både din blogg o fb, så ännu fler får reda på det och vet mera och spm kan söka sig vidare i homeopatin...........

Var med om idag, när vi skulle åka hem från Göteborg, så hade vi med en kompis hem (till Thomas) som var med oss på lundellkonserten.. och vad hände? jo: han råkade ut för ett ångest panik anRfall........och jag är inte sen att prata om homeopatin, kan jag gu tillägga, så då fick han omgångar med Aconitum av mig, jag har pratat flera gånger förut med den här killen om dig o homeopati, men han har inte gått iväg till dig, så.......

5 st aconitum 2 ggr och så healing utan på det i bilen på väg hem......du, efter cA 1TIMME MÄDDE HAN SKIT BRA,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0