Barnen i Runnaby 24 aug 10

Alva och jag begav oss till Runnaby för att laga lite LCHF middag där ikväll. Det blev en väldigt god middag.
Stuvad spenat med vitlök, blomkål, mozarella sallad med fårost i, veg hamburgare och grönsallad.....mums + sattrantomatsås till.....alla åt. Alva började på LCHF idag det blir lite lättare för mig när hon oxå gör det och framför allt mkt mkt roligare. Det skall vara roligt och lätt då orkar man mera...


Här sitter vi ochäter det var så mysigt, det måste vi göra om fler gånger, fast vi var ju där i Sändag och åt oxå.....Maja gillade spenaten vad kul!!!


Bella var inne i sitt..


Mille var inne i sitt....


Maja var inne i nya lampan......


Alva var i soffan...första dagen i skolan efter sommarlovet var idag...det kostar på...


Avmed kläder, på med glummistövlar, Mille hänger på över trösklarna...


Av med stövlarna..... i
Runnaby är det mkt kvällsaktiviteter må jag säga...


Jag vill titta på pippi....jag vill vara som hon säger Maja.


Lek med mig mormor.....


TAr du kort tänker Bella....


Då kan jag göra mig till.....så spärrade hon upp ögonen..... tog på kameran för jag skulle ta fler bilder...


Mormor jag vill titta nu...hon tog kameran för mig och ville se hur bilderna blev det var jätte roligt!!!



Därefter skulle jag ta ett kort till och Bella förstorade sina ögon så mkt hon kunde....
å vad roligt vi hade det. Det var faktisk en lek och Bella var med på den.

Sov så gott alla små barn i Runnaby, mormor skall ut och titta på månen nu.

Passa på att önska er något i månskenet.......för ikväll är månen full.....




Kommentarer
Postat av: mandy

härlig update, det uppskattas verkligen mamma:)

LOVE YOU!!!!



älskar den sista bilden, helt magisk:)

det syns verkligen att hon vet att du tar kort:)

2010-08-26 @ 02:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0