Härlig doftande massage och ärkeängeln Uriel


Vaknade pigg trots fullmånen igår. Kvällen var magisk och gav kraft.
Fullt upp som vanligt, eller ännu mer än vanligt eftersom jag fanns med i en artikel i Allas tidningen om Alopeci, det ringde folk från hela landet ......många som hade alopeci.

Åt lunch med Ulf Ahremark lika trevligt som vanligt, han skulle åka på träningsläger i Japan igen, frågade just hur många gånger han hade varit där och det var ca 15 ggr.....

Sedan var det konsultationer hela eftermiddagen och till sist kom vännen Tina.


Det är så roligt att Tina mår så bra nu och är frisk igen, ändå kommer hon för att samtala och kolla läget....friskvård verkligen.

Jag fick äran att få en behandling av underbara dofter
såsom ylang-ylang med liljekonvalj och Sandelträ med någon citrusdoft som jag inte kände till.
Jag låg och flöt på massagebänken. Tina är en duktig aromaterapeut och healer, händerna är så varma....
jag känner mig så bra efter en behandling. TACK Tina!!!






Vi drog lite kort för skoj skull

Tina blev så nöjd med sitt vackra kort....




Jag fick oxå ett otroligt vackert kort...


Jag brukar alltid få Bönen men inte idag, kanske för att jag skrev en försoningsbön igår som jag delade ut på fullmåneträffen igår. Det gäller att försona sig med sitt inre för att kunna påverka sin omgivning. Sitt inre påverkar vårt yttre, söker vi fred och harmoni på jorden måsta man börja med sig själv. Ni vet irritation ger inflammation i kroppen, så är det med tankar det ökar utåt. Allt du tänker och säger ökar 64 ggr....





Jag fick kortet Ärkeängeln Uriel som jag nu slog upp och det stod såhär:

Ärkeängeln Uriel

Ärkeängeln Uriel representerar den sjätte strålen som är en gyllene guldstråla med fred.

Ärkeängeln Uriel hjälper oss att skapa fred och kvalitet till världen och oss själva. Han samarbetar med vädret och kan hjälpa världen när det är katastrofer och orkaner, översvämningar och eldsvådor. Man kan kalla på ärkeängeln Uriel

För att få hjälp att återhämta sig eller avvärja dem.

Ärkeängeln Uriel lyssnar också till de behov som du har att skapa fred och ro i ditt liv och för människor omkring dig. Om du upplever en konflikt med människor omkring dig så kan du visualisera Uriel

Gyllene guldstråle som omsluter dig från huvudet och ned till fötterna. Denna gyllen guldstråle kan på ett ögonblick skapa ro i en situation. Upplev hur detta ljus rinner ut ur din kropp och sedan strålar ut till alla de som du vill skapa ro, fred och kvalitet för.

För att sända fred till världen så ska du visualisera jorden omsluten av den gyllene guld strålen av ljus och upplev hur den sugs in i jordklotet. Hur den sugs in i allt och alla som finns på jorden för att skapa en bättre värld. Du kan även säga högt eller tyst för dig själv. Ärkeängeln Uriel

 Jag ber dig att skapa fred, harmoni, kärlek och förståelse till världen så vi alla kan leva ett säkrare och med andlig medvetenhet.

 TACK! Det var precis vad vi bad om igår!


Vi hade prova på Kundalini Yoga ikväll och det kom verkligen mkt folk


Det var jätte kul och vår nya yoga lärare Johanna är jätte trevlig.
Kursen startar nästa onsdag.

Det blir bara bättre och bättre, i morgon blir en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0