Fjärdeadvent med julstök 19 dec -10


Så har vi nu tänt fjärde ljuset.....mysigt.

Var till Ikea med min gamla mor det var inte alls så mycket folk ute som vi trodde.
Sedan var det hem och lagade tacos för familjen Runnaby skulle komma och julstöka hos oss.
Det har varit en lite dramtiska dagar här för Freddy skulle åka igår till Amanda i London men flyget blev inställt pga vädret. London är inte så bra på snö, det blir totalt kaos när det kommer mkt snö, så de stängde alla sina flygplatser och Freddy fick åka hem igen. Stackars Amanda och Freddy de som hade längtat så.
Men Freddy gör ett nytt försök precis nu jag fick ett sms att han hade gått på planet.


Maja hittade en tomteluva och hon blev så sööööt i den!


Mille han tar sig överallt snabb som bara den.


Bella har en speciell plats i vår hall, där sitter hon och helst vill hon att jag skall sitta där och hon skall klättra på mig och slå mig i ryggen, klappmassage tänkte jag och bet ihop.


två goa barn, Mille har på sig en pyjamas som Amanda, Alva, Isabella och Maja har haft...... femte barnet i den det är miljövänligt ....och så många härliga minnen man har när man ser den, mysigt!


Bella var glad och lekte med telefonen.


Mille ville oxå leka med telefonen, göra lika dant som syrran.


Maja hittade en lång docka som hon sa, det var mitt julpynt men vad spelade det för roll.....

 
Vi har slagit in klapparna idag....men några är kvar.....


Tomtemor och Tomtefar bevakade oss! En tidig julklapp från min mor.

En vecka kvar innan julafton...spännande!

Imorgon blir en bra dag!

TACK barn och barnbarn för idag, en stund av mkt glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0