Alla hjärtansdag och födelsedagsfirande 14 feb!

Idag hade vi två anledningar att fira, dels valentindagen och så fyller jag år imorgon.
Det blev eftermiddagsfika här med min familj +mamms, Elzy, bror Johnny och Ulla-Karin. dessutom kaom Sophia med sin familj.

Dagen var strålande solen verkligen värmde och jag var ute och tog vackra vinterbilder, som jag nu inte kan ladda upp....


Tårtan var naturligtvis hjärtformad en dag som denna.
Nej jag kan inte skriva mer för det funkar verkligen inte att få upp några bilder, så det får bli mer imorgon då!


Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS IRÉN!!!

Önskar Frida i Torsås

2010-02-15 @ 08:18:07
Postat av: Yvonne

Grattis !!! (efterskott)

Hoppas du fick en riktigt bra dag.

// Fam Persson Lindesberg.

2010-02-16 @ 21:52:16
Postat av: Syster Kerstin

Gott Nytt Ire´n-år!!!

Du inspirerar så många, vet du det? Överallt strör du små tankefrön, som en mogen blomma! PUSS!

2010-02-18 @ 07:56:45
Postat av: kristina

Nu får du gärna komma med flera inlägg! Det var ett tag sen nu. Mycket fin blogg

2010-02-21 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0