Söndag den 3 jan

Mina förpliktelse på söndagarna är att bry mig om Elzy och mamma. Så jag hämtade mamma och vi åkte till Elzy.

Elzy hade verkligen julpyntat tror hon hade 68 tomtar. Jag och Tusse blev förtjusta i en gammal bruk med en Tomte på. Här längst ner är kort från Svenstorp där jag bodde när Sophia var liten. Jag står med Sophia och katterna + Dora i mitt kök där. Såg att Maja är så lik Sophia här men jag såg oxå att jag är lik Amanda eller är det kanske tvärtom? Jag är 27 åt på bilden. Freddy tyckte att det var Sophia och Maja på bilden.

Min pappa hette Sven Svensson, jag har bott i Svenstorp och i Svenshyttan, är det bara en tillfällighet?

Jag hann även med att åka till Runnaby för Maja försökte hela tiden ringa till mig. Där vad det livat som vanligt, Maja älskar skor (här provar hon mina stövlar..)och Bella hoppar i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0