Alvas 17 årsdags fest den 17 juli

Alva ville ha sina vänner här på fest eftersom hon har fyllt 17 år den 11 juli kl 11 minuter över 11. Så naturligtvis blev det 17 års fest den 17:e för vännerna.

Först var vi tvungna att köpa nya högtalare kom vi på så de kunde ha musik på altanen.
Vi var till Elgiganten och köpte något som heter Bose någon ny teknik med små små högtalare som låter hur mkt som helst...helt fantastiskt ljud måste jag säga.

Jag passade på att se U2 på storbild i affären, tror att Bono fick en orbie på sig här....jag förstår honom för låten var fantastisk...


Vi hamnade på grillfest hos min bror, där finns det alltid så mkt mat......


Min bror grillmästaren.....



Vi åt massor av gott och mamma var med det var en mysig stund.


Ulla-Karin hade en helt otrolig orkidée, ett år gammal och blommar så mkt och började bete sig som den växte vilt i något träd.


När vi kom hem satt det tre vackra glada flickor i hallen och väntade på en pappa som skulle hämta dem. De var så trevliga och mysiga.


Det var fest på altanen.....


Det blev bad mitt i natten, var det orbier som oxå ville ha roligt???


Här hade grillfesten varit här hemma och nu var kl snart 4 och jag gick och sov.
Mkt spännande saker i luften som sagt....

I morgon blir det kalas igen.....Isabella 6 år och de som inte grattat Alva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0