Amanda kommer hem på besök efter 7 veckor i London!

Så direkt efter middagen lagade jag vegtacos och packade det omsorgsfullt för Amanda sms:de att hon längtade efter det.......så vad gör man inte när man längtat själv...
Hämtade Freddy och Alva i Örebro, Faster Birgitta beslöt att följa med för att välkomna vår Amandas hemkomst.
Vi blev försenade och jag fick köra......fort med hjälp av Gps vi skulle vara framme 23.55.....men herre gud planet lander 23.30 i Skavsta.......vilken färd.....men oj så roligt vi hadde , Freddy sa hela tiden nu är det inte långt kvar bara liten bit så till vänster......jag försökte köra så jag kunde knappa in minuterna och minska förlusten av tiden.

Så kom vi till Skavsta tror det var 8 minuter tidigare än vi skulle...precis 6 minuter innan såg vi planet komma in för landning, det var en magisk stund i våra hjärtan, vi som längtade så......jag kunde inte höra Freddys andning....


Så kom hon äntligen hem, precis när vi anlände så kom hon exakt i tiden....helt otroligt jag som hatar att vänta....alla bev så glada och nöjda......mums var det i bilen sedan.


Många många många kramar och pussar blev det.......herre gud vilken känsla, jag har aldrig varit ifrån Amanda i 7 veckor.....det var en väldigt lång tid...nu har jag bara en vecka att ta igen innan hon åker igen....kommer ej svara i telefonen eller på mejl jag måste koncentrera mig på nuet.....

Vilken resa vilken trevlig stund och vilken glädje.......vi flög hem (det kändes som det kom isäng 3.30)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0