Underbara sommar och underbara barn 1 juli-10

Visst även i morse vaknade jag att någon steg in i sovrummet, något sattes på min säng....när jag slog upp ögonen så satt Mille där i sin lilla bil stol.....jag som undrade igår vem som skulle komma in i sovrummet idag.
Sedan kom Sophia och Maja in. Det var en överraskning det var mysigt att ha dem på morgonen.

Jag har glömt att berätta att vi började med LCHF kost här igår....spännande och jätte roligt faktiskt.
så tur var att Sophia kunde så mkt om det hon lärde mig massor idag, man får de barn man behöver......
Så det blev två kokta ägg med smör på till fukost... helt konstigt för mig men det smakade bra och jag var mätt länge på det. Maja hängde på hon dukade upp alla husets äggkoppar och det var en hel del....


Här är godingarna...


Men var är Maja..jag vänder mig om och hon sitter på köksbordet, det bästa mor har har hon på bordet.....


Maja hade hittat lite övergivna leksaker efter mostrarna , Betty spagetty kul som man förr fick från MC, minns ni dem Amanda och Alva? Ni har en mamma som spar allt det vet ni redan.
Hon hittade även pippi peruken i gäststugan.... det var kul hon blev ju Pippi och är precis som Pippi figuren.


Vilka härlig bilder Sophia tog på våran Pippi.....


Pippi skulle tvätta sig om händerna.....


Mille gillar att gunga....


Johan satt på taket och jobbade, fick laga efter vår växt som trängt sig in.


Maja såg för rolig ut i denna pippiperuk..... huvudet blev så stort.... men å andra sidan så har hon väldigt mycket i det......fast hon bara är två år....


Underbara sommar... var bara tvungen att ut och fota lite blommor....






Underbara sommar!
Imorgon blir det en jobbar dag igen.

TACK för en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0