Amanda flyttar! 6 juni 10

Så var dagen kommen då vi fick gå upp jätte tidigit igen för Amanda skulle ta flyget till London.
Elisabeth kom úpp med Linneá som redan bor i London och jobbar som barnflicka.
Jag, Alva och Freddy skulle köra dessa blivande London bor till Skavsta flygplats.


Så var vi framme i Skavsta flygplats, det var en liten kö och vi vägde Amandas väska, 14,8 kg max är 15 kg på väskan så vi behövde ej plocka ur några saker. Freddy passar på att hålla om sin kärlek. Det kommer att ta en tid innan de möts igen. Som tur är så väger inte homeopatmedel någonting, jag hann att stoppa ner hela akutapoteket +lite till.


Vi tog en liten avskeds fika.

Så fick vi inte följa med längre nu var det passkontroll...



Men vi sprang fram lite till och flickorna stod i "fållan" så vi kunde mötas några minuter till, vi sög verkligen på dem!!!! Amanda såg så lycklig och var jätte glad som alltid.


Så såg vi bara ett enda ögonblick till ..
Jag försökte stå och säga alla Amandas negativa sidor...men jag kunde inte ens hitta dem...
Vi litar på dig Linnéa att du tar hand om Amanda i London. vi´är så glada att du är där!
Lycka till tjejer med er framtid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0