Champagnefrukost 4 juni 10

Vi gick upp kvart över 5. Amanda hade förmån att ha en egen stylist hemma på morgonen, hennes lilla syster Alva.

Syskon är det bästa man kan ha...det är de som vi delar livet längst med! (om man har bra kontakt förståss)


Så blev resultatet och vi åkte till Vinden där den beryktade champagnefrukosten skulle äga rum för 9 blivande studenter, kl var 7 på morgonen.


Alva och jag hade dukat i rosa, Amandas favoritfärg....och det är kärlekens färg.
Champagne av de dyaste sorter och jordgubbar serverades. Jag hade äran att få vara med. Tycker att det är bättre att erbjuda hjälp och lokal så att det blir bra, det är förbjudet att dricka i parker numera. Jag ville att ingenting skulle kunna gå fel som denna stora dag......


Amanda , Elvira och Matilda trogna klasskamrater och vilka skönheter!!!
Jag tycker att alla ungdomar är så vackra, ungdomen i sig är vacker.


Grattis älskling på din lyckansdag!


Frida var oxå lycklig, (min städerska på jobbet) hon skall flytta till Irland och jobba som barnflicka.
Tack Frida för vänskapen med Amanda och att vi fått lära känna dig, lycka till i Irland de kommer att bli glada som får vara med dig!!!!


Frida, Amanda och Paris, vilka tjejer......


Amanda med sin älskade Freddy som oxå tog studenten samma dag.


Här var det glada gänget!!! Nu bar det iväg till skolan. Klockan var halv nio, de skulle ta klassfoto.

Alva och jag fick börja göra mat och duka för nästa sittning.


Jag gjorde massor av "smörgås på spett" kött varianten.


Alva gjorde veg-spett.

Vi fick åka hem och byta om och fixa med plakat och blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0