Fredagskväll den 11 juni, det bästa i livet är gratis!

Efter en dag med styrelsen i SHR så är man ganska mör i hjärnan...jag kom hem och var helt slut.
Men ändå måste man hitta krafter att vara med familjen, man vill ha ett familje liv såklart. Denna kväll fick jag facebook..... Amanda har sagt att jag inte har tid med det. Men Henrik Sand sa att det fanns homeopatgrupper där så då fick jag ett sug....vill alltid stödja homeopatin såklart. Jag har redan fått 67 vänner på ett dygn, det var kul. Har du facebook så bjud in mig då!!!!!!
Det var kul att hitta gamla vänner och nya vänner. Kul att läsa flickornas sidor såklart. Under tiden så pratade vi med Amanda nästan en halv timma på Skype, med mickrofon och kamera. Det är fantastiskt att se och höra när man pratar med varandra. Det känns inte så långt borta då....det känns väldigt närma måste jag säga.
Och det är helt kostnadsfritt fattar inte att en sådan betydande tjänst är helt gratis!!!
Det bästa i livet är gratis!!!

Helt gratis hittade jag även dessa bilder på mina flickor, gissa om jag belv stolt de är alla endel av mig!
Så storsint måste jag säga. Jag bjuder in dig på en titt på det bästa jag vet!


Amanda, Alva och Sophia



PUSS på Er mina vackra själar!!!!! ( jag tror att Amanda tog med sig denna bild i en ram som hon skulle ha med sig till London) var det inte den Amanda?

Mina röda läppar har gått i arv till alla tre......fast de är extra markerade just denna kväll, tror att det var på julaftonen sist,,,,,, men goa är de!!!!
TACK tjejer för ni valt mig som mamma!!!! PUSS på ER!

jag har tjuvat från facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0