Studenmottagning, fest 4 juni 10

Så fick Amanda åka med Tommy och anlända till festen. Lollo vår fotograf har inte skickat bilderna än, så de få komma in när de kommer.


Vi gjorde ett eget bord till Amanda och Freddy.


Här Freddys familj och kö till maten. det var praktiskt med små plock det gick fort att plocka till sig. Vi hade även sushi som jag hade beställt från nya sushibaren på storgatan.


vi hade dukat för 36 gäster men jag tror vi blev fler.


Bordsdekoration i balkonglådor, som bara var att tahem och hänga ut på balkongen. Det var praktiskt.


Babbsan påväg med presenten..



Amanda provar vår present som passade precis...vi hade fått rosa paket...( i Kina är hur paketen ser ut viktigare än innehållet)

Det var många fina presenter som skulle öppnas.



Studentpinnen som sticker upp här till höger fick jag i veckan av min mor, hon hade spart den i 34 år hade min mamma spart den, det visste inte jag....


fler bilder frånfestensom får prata för sig själva:

 






mer imorgon måste krypa ner i sängen nu...en ny vecka väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0