Tisdag den 29 juni-10 på jobbet

Kaos våg när jag skulle åka till Helheten, hittade inte min nycklar....jag letade och letade jag hade användt dem när jag kom in, så de måste vara här. Telefonen började ringa någon hade ont under höger skulderblad och undrade vad det kunde vara, en annan hade ont i örat en tredje hade migrän osv jag letade och letade överallt....tiden gick och jag tänkte jag tar väskan och sticker kanske jag har några extra nycklar på jobbet....min telefontid var fullt igång....PÅ MOBILEN för att jag inte var på plats. Tar väskan och skall springa...då ser jag nycklarna de ligger under min väska.....TACK!

Dagarna blir så intensiva när jag inte är på Helheten varje dag, hade varit ledig över midsommar. Mejlen strömmade in, telefonerna ringde och praktikanter ville prata..... besökare kommer in och undrar varför jag inte öppnat till Vinden mm

Dagen var lite magisk för att flöt så himla bra, tänkte att jag tog stressen direkt på morgonen och kaosvågen var över, man hamnar alltid på lugn och ro efter kaos.

Mycket bra resultat och det ger alltid extra energi och belöning.

Ett nytt spännande klockrent fall dök upp.
Söker för sår på läppen, något måste man söka för. Sedan kommer alla pekpinnar på ett och samma ämne det är så fantastiskt så spännande sitter och väntar på svaren som jag hoppas blir dem jag tänker på.
I detta fall
Sämre av sol, soleksem, vill sitta i skuggan.
Frågar om tidigare besvär migrän.
Frågar om barndomen, den var inte bra.
Frågar om livet i stort, det var inget vidare, vill inte prata om sina känslor.
Frågar om mamman och henne ville hon inte ha kontakt med.....

ja har ni gissat vilket medel det blev?
Natrium muhr så klart!

Det skall bli spännande och ses om fem veckor. Är så säker på att mkt mkt kommer att hända. Det är så roligt med homeopati att mkt händer för att det går på alla plan, mentalt, känslomässigt och fysiskt, det är inte så många som förstår det.

Men en som kom idag vet att det funkar!


Tina är lika glad för Homeopatin som jag. Vad vi skrattade för hon fick med råga bot på det hon hade sökt för sist. Ibland tänker man inte på allt som homeopatin gör. Vi hyllade Samuel Hahnemann för att han uppfann Homeopatin! TACK! Tina använder homeopatiska medel även på sina katter och det fungerar perfekt, desstutom hade hennes älskade häst piggat på sig ordentligt med Ars alb, hästarnas medel.


Sedan fick jag en kroppsbehandling av Tina(hon är aromaperapeut) först fick jag en skrupp på hela kroppen av aprikoskärnor och olja, fick gå och duscha och sedan blev jag masserade med en body lotion som hette Body Coffee som innehöll kaffe, jasmine, apis, vallört, havre, och sheasmör.....det doftade så gott så gott att jag blev helt beroende!!! Blandningen med aromaoljor och homeopatiska läkemedel kan det vara bättre?????
Massagen var underbar jag liksom flöt ovanför bänken speciellt när Tina healar.... hon har det i sig så att säga.
TACK Tina det var magiskt! Jag blev nog 10 år yngre och doftar ännu hur gott som helst.


Jag mötte en kvinna med en katt och stannade och pratade med henne och sa att det enda jag saknar i mitt liv är en katt!!!

Johan hade jagat en sork i vardagsrummet i Svenshyttan, det var jobbigt och han önskade att det fanns en katt här. Det roliga var att han fick tag i sorken och flyttade ut henne långt här i från, men när han kom tillbaka var sorken här inne igen.

Likaså var det med en groda som bor i poolen numera heter han Edward sissrhands, Johan fick bort med honom på andra sidan vägen. När han kom tillbaka så satt Edward där i pumphuset och visade att det var han som bodde där....... du är så snäll mot djuren Johan, men du har verkligen ingen makt över dem.
Jag tyckte att det var så roligt.

Allt du önskar kan du få!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0