Måndag igen

Inger med de homeopatiska vårservetterna kom idag igen och pratade om mkt intressanta saker. Barbro Mohlin var med och sa att förra gången var det mest intressanta samtal hon har haft på länge.
Inger visade oss massor av saker men det kommer att bli svårt att importera efter som Schweiz är inte med i EU och då kan det vara svårt att handla därifrån. Men vi skall undersöka med tullverket mm.

Sedan gick jag in på mitt rum och där var det intensiva pratstunder som alltid.

Idag slutade jag lite tidigare för jag skulle till tandläkaren, inget trevligt men måste man så måste man.
Jag hade tappat en lagning så jag var tvungen att åtgärda det.
Tog med mamma till Elzy eftersom jag skulle till Fjugesta. Vi gick igenom lite efter Dora, men ingen av oss orkade reda ut alla saker som hon har. Men några gardiner och dukar kunde mamma förlika sig med.

Jag är inte nöjd med min bank, har något ett bra förslag på en bra bank för en liten företagare?


Såhär känner jag mig idag, men kortet är tagit när jag var 17 år.....



Hittade ändra små bra tavlor vid min säng, men kan man sätta in det på en bank?




Å det är så man skall tänka.....


I morgon blir en bättre dag, skall ha kurs i njurar och endkokrina körtelsystemet på Helheten.

Ha en underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0