Sågarbo 27-28 mars bröllp och dopceremonier


Så var det vår grupp att redovisa bröllopsceremonin. Jag fick äran att vara Prästinnan.
Näckrosen och Morgonstjärnan inledde ett partnerskap, vi gjorde det så riktigt som möjligt eftersom de skall göra en del samarbeten med sina företag. Det blev både bra och otroligt vackert.
Det slutade med en kärlekstunnel där båda kastade av sig alla kläder och sprang igenom våra armar....det var stort!


Jag fick låna en otroligt vacker klänning av Kinna, hon hade gjort sina förnyelselöften till sin man i denna vackra klänning. Jag ser att även orbierna är med mig....


Vi fick äran att vara med på namnceremonin av "vår" Theodor, mamma och pappa sitter bakom. Theodor har varit med på utbildningen sedan han låg i sin mammas mage, den har vi masserat några gånger.
Han var helt ljuvlig i sin pappas sönderklippta skjorta, han såg ut som en liten munk. När de läste moder jord så böjde han sig ner och kysste golvet, där var verkligen stort....... han är vår lilla profet.
Föräldrarna läser om hans namn och varför han fått sitt namn och av vilka personer som ligger bakom namnen.


Här är syster Monica hon passade så väl in i maten med sin vackra själ.
Välsigne din mat, syrran!!!!!


Sedan blev det att välja klänning till "vigningen" och vi fick ta mått för att de specialbeställs till nästa gång.


Det blir väldigt vackra kläder.

Dagar som var fantastiska, vill inte lämna ut mer bilder på mina "systrar" har ej frågat dem.
I varjefall kom jag hem helt upplyft och "ny".
Men det är svårt att åka hem och svårt att koppla upp efter fyra dagar i lugn och ro.

Nästa gång blir sista gången.........phuuuuuu hur skall det gå?

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jättefin du är i denna klänning och den vinröda färgen är ju bara DU.KRAM YVONNE

2010-04-04 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0