Söndag med familjen 21 mars+ svar på en fråga

Idag var vi hela familjen i Svenshyttan, även Sophia med sin familj. Det känns så mysigt att ha alla här hemma i skogen. Jag lagade god söndagsmiddag med fruktsallas till efterrätt.


Maja gillade att leka med kylskåpsmagneterna, tur att vi har alla kvar efter flickorna.


Bella gillar att leka med bollar, balansera och rulla.


Amanda gjorde en kanon go fruktsallad som alla gillade, mums vad got det är och nyttigt, en riktig vitamin kick!
Det behövs nu när vintern varit så lång. Jag var lite trött här för ett tag sedan och fick ett riktigt apelsin sug, åt 3-5 st per dag i en vecka sedan försvann tröttheten.


Det är mysigt att sitta i mosters knä....och leka med henne.
Maja är så förståndig, fattar inte hur hon kan vara så mkt människa redan fast hon inte fyllt två år ännu.


Lilla hjärtat hon är redan så bra på att bygga, för att sedan riva ner......det var jätte spännande.



Mille bara växer, redan två storlekar och han är inte ens 2 månader. Lika som bär är far och son.



Alva filmade Maja när hon pratade och här tittar hon på sig själv i mobilen, det var väldigt intressant. Bella håller på med sina fingrar och kom till mitt knä och ville bara sitta där. Det var en väldigt mysig dag.

Tack till min familj som berikar mitt liv.

Nu till en fråga från kommentarerna.
En kvinna som har haft ont i huvudet i 4 månader sedan influensavaccinet.

I homeopatiskt sätt så skulle jag rekomendera att köpa Nux vomica som raderar gifter i kroppen.
Sulfur kan vara ett annat tänktbart medel om du är väldigt varm. Natrium muhraticum om du har haft mkt huvudvärk innan. Det finns många olika sätt att tänka här, så är det alltid med homeopatin men börja med nux vomica för det brukar ta det mesta. Drick mkt vatten och ät gärna flingsalt. Natrium är ett stort huvudvärks medel. Influenzinum kanske skulle hjälpa, lika botar lika tänkte jag på då.
Msm kan vara tänktbart eftersom det renar och raderar gifter.
Bäst är att du kontaktar en homeopat för det skall gå att få bort.
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0