Tisdag i Tyresö!

Gick upp lite extra tidigigt trots att det blev sent igår. Jag skulle ordna lite kurslittratur till på torsdag via datorn. Men jag vet ingenstans var tiden går så fort som framför datorn.
OJ OJ OJ, jag skulle med tåget 9:47 Amanda hade sagt köp ingen biljett, ta just nu pris och det blir mkt billigare, så då tänkte jag prova med det. Men vad hände......jo jag kom in försent och missade tåget.
Ok, tänkte jag det var väl meningen.
Så det blev bilen till Tyresö idag.
Denna gång tog det endast 2 timmar och 10 minuter helt fantastiskt! Annars måste jag ta tåget, sedan tunnelbanan och sedan bussen ut till Tyresö och det tar minst 3-3,5 timmar att åka dit. Vips så var jag där på 2 timmar och 10 minuter....nu sparade jag tid........


Annika stod vid spisen när jag kom, hon skulle laga mat till kursdeltagarna i villa Livsro, jag kunde inte vara där för att de hade en kurs där. Så jag fick vara hemma hos Annika.
Jag fick potatismos, rödbetsbiffar och pepparotssås, det bästa jag vet, vilken tur jag har när jag kommer hit, jag får alltid min favorit mat.


Annikas matsal, ja det är så vacker att man kan bara stå där och titta och känna de goda energierna.


Vardgsrum med alla tänkbara färger t o m sofforna har olika färger, vem skulle komma på den idéen?


Huset har gamla anor, vackra kakelugnar som pryder sin plats.


Altare där man kan be sin stilla bön om den hjälp man behöver....


Glaskonst i fönstren som Annika har gjort.


Här i Annikas arbetsrum fick jag arbeta hela dagen, vilken ära!


Annikas senaste tavla som stod i arbetsrummet. Flera besökare blev helt hänförda, den kostar 4500 kr.


En ny form på tavlot, jag blev helt förtjust det är en katt på.....


Denna var verkligen helt helt underbar men den kostar 10 500 kr, men den skänker faktiskt mycket goda vibrationer och tog väldigt lång tid att göra.


En katt kom in och hälsade på, alla katter gillar mina väskor för det lukta eteriska oljor, en del blir helt maniska av dofterna och bara ligger och krälar.


Jag hittar alltid massa nya roliga saker i detta hem, här är en gravidkvinnas mage avgjuten ...vet ej om det är Annikas mage och Max ligger där i...???


Hittade en kakelugn till, överst är en kvinnas ansikte....intressant!


Ja en jätte stor tavla, jag kan bara inte titta mig mätt......


Hittade en katt till i hallen vid trappan och en under bar trädtapet i hela trappuppgången.


En väldigt ovanlig tapet i hallen, men helt otrolig, det är bara Annika som kan få till det på detta vis...
En besökare till mig sa, ja haaa är det så här anliga personer bor?
Annika har en egen hemsida om du blir sugen att handla eller bara kika in för att njuta:
http://www.tiarastar.com 


Jag har fler kort men måste hinna sova nu. Jag har kurs i morgon och besökare från Karlstad, Linköpin mm så nu måste jag ner i korgen. Jag var med om något helt otroligt idag onsdag men det får jag spara tills i morgon då.

I morgon blir en kanon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0