Privat vecka 21

Den här veckan har bara susat iväg, verkligen susat i bilen varje kväll flera timmar med Amanda. Jakten på körkortet är nu stort. Hon vill hinna få det innan flytten.


Jag har verkligen försökt vara med Amanda....men man får inte så många ord med, telefonen ringer hela tiden....men några stunder har vi haft denna vecka som jag kan ha i mitt hjärta.

Jag frågade vad jag skall göra med allt som jag köper som hon sitter och tänker på.....???? Det brukar gå till så att hon tänker på något schampo eller något speciell mat, så när jag går och handlar så brukar jag bara gå och ta det för hon vill det...... nåja det finns väl postgång till London....... eller kanske inte telepati fungerar över vattnet????? Det skulle bli betydligt billigare......


Vi har varit vid trafiksäkerhetsverket flera gånger för att sätta hennes energier där. Vi har åkt i alla stans rondeller, tror att vi varit överallt inom Örebro, många gator som jag aldrig förr har åkt på.






Så var det studentbal..... jag kom dit visserligen två timmar försent, men Amanda var så snäll att hon kom ut så jag fick möta henne och ta en bild.


Hennes fina sidenklänning som hon köpte i London för 4 veckor sedan...






I eftermiddags träffade vi familjen Runnaby och Maud på Gröna grodan. Fick några härliga kort med tema gapa:


Mille och Sophia!


Maja och Amanda!


Så tränade vi på argablicken..... och att se knäpp ut.........



Vissa lyckas med allt de gör.......




Son och mor Maud






Amanda käkade veg bakpotatis och Maja hämtade gossedjur som de har där för att barnen skall kunna leka med.
Vi hade en mysig stund med mkt skratt. TACK för en berikad fredag.




Så ikväll var det en liten förfest här hemma, avskedsfest för Amanda kombinerad födelsedagsfest hon fyller 19 år den 13 juni men då är hon i London i sin NYA familj....


Det kom in massor av vackra flickor........ jag tycker verkligen att alla är vackra, själva ungdomen är så vacker....


Så blev det killarna i soffan.......och de var så söta..... verkligen söta!!!
Men är det inte en liten orbie som kom med .....?????


Det blev många skor i hallen....... men det är tecken på fest!

Nu begav de sig till "Logen" för att ha en liten förfest till, som de hade ordnat för Amanda. Tyvärr sms:ar många och säger återbud i sista minuten, tråkigt när hon ordnat så mycket med festen.

Nu skall jag själv ta en myskväll...phuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0