Venissage 17 maj Karolinska skolans esteter 3:e året

Bella kom hem från kortis, och hon blev verkligen glad att komma hem och sov hela natten i sitt nya rum. det kändes så bra att ha gjort ett vitt rum till Bella.


En glad tjej som vuxit snabbt och fått långa ben!

Sedan var det den stora dagen för Amanda som var Venissagevärdinna på kulturhuset och hade bakat 250 muffins med några kamrater.


Paris och Amanda tog så vänligt emot oss när vi kom till utställningen.


Rektor och lärare höll tal och elverna fick varsen ros.


Och här stod allt som var bakat hemma hos mig. Mums de var vackra och smakade jätte bra. Vad duktiga ni hade varit flickor!


Jag fastande för en tavla som hette trollet, tyvärr skrev jag inte upp vad tjejen hette som gjort den.


Samma konstnär


Alva och Gustav var där.....


Fridas tavla, jag saknade fler av dig......


Amandas vackra tavla, den var så stor......


Stolt pappa vid dotters konst.


Beatels var med! Otrolig teckning faktiskt. Många fina konsverk, utställningen pågår till den 26 maj.

Det var ävenutställning på Roxy men jag måste gå dit en gång till och titta på alla foton som elverna hade tagit och gjort. Mitt kamera minne blev fullt så det blir ett besök till.

Tack Amanda, dagen var kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0