Fika i Runnaby 5 nov 10

I eftermiddags åket Lollo och jag till Runnaby och fikade. Som vanligt var det mysigt att få träffa barnbarnen.


Mitt favorit kort på Sophia och Bella, kan inte titta mig mätt på det.(inte tagit idag)


Köket i Runnaby med full aktivitet, tror att Mille hade somnat då.


Lilla kloka Maja var inte riktigt på humör ikväll, men hon blev snabbt väldigt mormorig...


Söta underbara Lollo fotografen som vi i familjen kallar henne var med till Runnaby, så trevligt.


Bella var inte heller på hugget .....men hon blir så glad när jag kommer, vi skall leka och gulla i hennes säng.


Barn är det bästa som finns, det är bäst att passa på och pussa på dem.
Maja är ett helt otroligt litet kristallbarn. Kristallklar i sitt hela varande.

Ta fram det bästa du har.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0