Fika och kärlek i Runnaby den 17 nov 10

Som vanligt har jag en ständig längtan efter mina barnbarn, måste bara träffa dem, de är beroendeframkallande!


Bellas ögon bara lyste när vi möttes.......

Hon visar sådan glädje när jag kommer så det är så kul att mötas.



Nu får man t o m pussa Bella, hon torkar inte heller bort dem ......


Så hittade hon en smula som naturligtvis skulle rullas i min hand på ringfingret, det är jätte viktigt. Vet ej om det är någon kärleksförklaring, en tvångstanke, ett måste eller en ovanlig lek, men Bella gillar det och då gör jag med det...


Så mkt händelse i rörelse, så kom pappsen hem...


Så var det matdags, Bella åt med god aptit.....

Maja ville sitta bredvid mig och äta.....

 


Rätt som det är så kan man få en puss, så mysigt....


Bella var så nöjd och lycklig idag, så härligt att se och hon skrattade en hel del, det värmer i hela min själ. Jag får så mycket energi när Bella är lycklig........ Alva sa detsamma när vi åkte hem.


Mille är en glad lite prick, han är på hugget hela tiden och han säger nu Mamma och tittar på Sophia....å det är så härligt att höra....


Så var det moster Alvas tur att få fingret lite rull på......


Solpojken som bara är nio månader och går nu när han håller i sig..... han vill bli stor på engång och fattar allt redan. Hur mysigt är det inte med de små människorna, det är helt fantastiskt men det går så fort.....


Imorgon blir en underbar dag på jobbet! Nu har jag laddat kärlek så jag kan ge kärlek.....

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0