Blomberg 40 år och lillen 2 år 30 okt kväll-10

Direkt efter vår Harmonidag så åkte vi för att fira Blomberg 40 år och hans son 2 år.
Vi hade en härlig middag hos familjen.


Christian först ut för att plocka till sig av Annans goda pajer.....


Så var det lek i fullfart.....


Vi fick gå runt i deras fina hus, och dessutom fick vi välja efterrätt.....det blev halv rabarber paj och halv björnbär och hallon...mums så gott, vilken pajkväll!!!



Sedan blev det hemgång för de minsta, tror att Mille fick Majas mössa på sig....men han är så söt i alla lägen...


Så blev det fika och mycket skratt och lite djupare samtal, mysigt.

 

Det blev även paket öppning för de som fyllde år!!!!!


Sedan hem...Amanda har ett otroligt program att följa varje dag här när hon är hemma, ikväll var den stora planerade kvällen då systrarna skulle för första gången gå ut tillsammans( de två älsta) Sophia har varit gravid eller ammat hela tiden sedan Amanda fyllde 18 år, men ikväll skulle det ske...fick precis ett mms att de hade jätte kul.


Så här fina och lyckliga såg de ut när de gick .....ha det så kul systrarna......
det är ni värda.....

Jag skall vara taxi ikväll, så jag vet att alla kommer hem...
I morgon första lediga dagen på länge, inte en enda tid att passa.....å vilken harmoni som kommer att infinna sig direkt på morgonen......


Imorse var jag uppe med tuppen, till bageriet handlade färsk bröd på Malinsbagerie, hämtade morotskaka hos Asta sedan till jobbet och göra ordning allt i fiket, blev mkt bokningar så jag kom inte ut ur rummet och tiden bara försvann....när jag kom ut hade nästan alla gått, såg en liten glimt av min familj men skickade iväg dem till 40 års festen före mig.....

Imorgon blir en bra harmonisk dag......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0