Herba plus grundkurs på Vinden 22 okt-10

Så var det grundkurs för terapeuter med Herba plus örter som rensar och renar kroppen från alla gifter.


Ett "hungrigt" gäng på kunskap om örter och kroppen. Vi jobbade på väldigt bra och på något sätt så hade vi många gemensamma nämnare när vi presenterade oss. Det var väldigt spännande möte.


Vi gick igenom kroppens tecken på ansikte och tunga, tecken som visar vilka produkter som är bästa valet. Om man tittar på flera ställen så kan det inte vara fel.


De fick börja med att titta på varandra och försöka komma på en örtplanering för kroppen.


De fick rita av varandra, mer likt eller inte spelade ingen roll bara man såg tecken!


Ingen tvekan på att vi hade en rolig dag tillsammans.


Inga-Lill kom ända från Stockholm för att gå kursen.


Gitte kom från Halstahammar...


Skönt för mig att folk kommer till Örebro så jag slipper åka omkring, jag trivs så bra i mina nya lokaler att jag vill bara vara där....
Så fler kurser blir det i Örebro, välkomna!

I morgon blir en bra dag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0