Måndag 25 okt 10, em med barnbarnen i badet!

Måndags em brukar jag åka till Runnaby för att leka, det är kul.


Jag möttes verkligen av två glada barn...Mille skrattade högt och Maja sprang runt.


Bella kom hem från sin skola och var på ett strålande humör.


Maja vill bada, och då såg hon ut så här..... en liten envis dam som vet precis hur hon vill ha det.
Hon kör lite med mormor.....


Så ville Mille i...... han visade tydligt att han ville bada....så ner till syrran...


Ja så kom Bella och vill ner, hon hörde att vi var där och vips så var hon i badet och där var alla tre...
mysigt! Jag får fortfarande inte sjunga barnvisor utan det skall vara andra visor annars visar hon tydligt att det är fel....


Visst det blev lite bråk, Maja hällde vatten på Milles huvud men han ville så gärna vara med ändå....
en modig liten nyfiken kille, men pappa tyckte att det var bäst att han kom upp....


När jag åkte hem var månen hur stor som helst......men det är svårt att fånga på kort!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0