Höstglöd på Helheten och Vinden!

Så kom dagen som vi hade planerat. Vi som skulle arbeta där samlades för att ha en liten meditation innan för att samla ihop oss för att dagen skulle bli bra. Det slutade med en härlig dansmeditation där mkt skratt och värme.

Jag var bokad från första stund.


Trevliga stunder i cafét.


Vi hade mkt gott att fika på, Toby hade bakat en härlig rödbetskaka med mörkchoklad i.....mums
Kanelbullar gjorda på surdeg, Gunnar had gjort glutenfria bollar och Asta hade bakat morotsrulltårta.....ja det fanns en hel del...


Sofie var här som gäst.....har varit vår praktikant förute...jag hann att ta lite fika...

Innan dess så träffade jag en kvinna som hade mkt problem med bihålorna, jag matade henne med silicea och efter 2 piller så började det hända saker .....det är så spännande att se upplevelsen när det funkar direkt(fast det får jag inte skriva och säga´.....)


Björn var där som vanligt, han är så duktig....TACK!


Röbetsoppa med gräddfil och persilja, mums....



På tisdag börjar vår LUNCH meditationer.....man får komma och äta i tysthet, meditera och sova lite middag....
Måna kvinnor har ingenstans att vila....när de kommer hem börjar det verkliga jobbet...


Annika Lynton kom från Tyresö för att bjuda oss på Klangmeditation.....
15 skålar som vibredade in i våra kroppar och tog oss med till en inre resa....det var fantastiskt......
välkommen ingen!!!


Här förbereder vi oss på klangresan.





Det är något alldeles speciellt att vila med andra, att ligga bredvid varandra.......


Visst ser det härligt ut???? Det var 24 personer som låg här....


Och titta här en hel familj var med på resan, så kul!!!!



Sonja som blivit bra i sina ben och fötter fast hon inte trodde på Homeopati, Asta som verkligen tror på Homeopati och säger att det har räddat livet på henne flera gånger. Det är hon som bakar så gott, idag äppelkakan och morotsrulltårtan (Gustav det är även hon som bakar aprikostårtan, jag har nu fått recept till dig på den...)



Helena "mellan fyra tassar" fanns här för de som ville fråga om sina husdjur..


även en katt kan bli stressad......och lugn med Aconitum......

Får man säga det Helena? Homeopati får ju inte syfta på bot..... enligt de nya EU reglerna....???? Men det kanske inte gäller djur reklam, vad vet jag.  Men fungerar det på djur så funkar det även på människor, katten kan ju inte tro eller veta att det är sockerpiller eller hur?


mer på Helenas egna sida www.mellanfyratassar.se




Tina köade till Gunnar som hade helt kostnadsfria prova på hela dagen.


Det var mkt som skedde i det lilla cafét, mkt aktiviteter och samtal.


Sussanna och Heléne hade något för sig.......
Sussanna hade reinkarnationsterapi idag...spännande!


Alva och Anna hjälpte till i Cafét....tack tjejer det gjorde ni bra...!!!!


Hasse O dök upp.....det hände en rolig grej....Annika trodde att Hasse var min man....vi fann oss snabbt och sa att så kommer det att bli men inte förens nästa liv...spännande.
Annika ville byta recept med Toby....


Ja det hände mkt spännande saker idag.....


Toby testade mitt guldplåster, det hände grejer i handen direkt det såg man tydligt på att färgen i handen ändrade sig..


Prita hade chakramassage, så spännande..


Gunnar var glad men fika sugen.....han hade verkligen fullt upp idag......


Monika fick vila en stund hos Ulla som var med idag, hon har dörren bredvid Vinden, hon arbetar med Rosen/Maria metoden....så spännande.....


Vår trogna stamgäst Margaretha var där, jag tror att hon har inte missat ett enda öppet hus på 17 år...helt fantastiskt!!!!


Ja jag smakade på denna underbara morotsrulltårta....receptet kommer en annan dag, måste fråga Asta...

TACK till alla som var här och tack alla som arbetade och tack för att ni kikar in på min blogg.

I morgon blir en bra dag........

Efter regn kommer solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0