Fika med Bella och pyjamaspojken

Igår lördag var det autismdagen. Jag såg en långfilm igårkväll som handlade om en autisktiskflicka/kvinna den var riktigt bra. Man fick en känsla en insikt i en annan värld. Vi är annorlunda innuti.....


Sophia, Bella och jag firade idag med att fika på Marieberg.



Bella valde en stor chokladboll, i skolan har hon lärt sig baka just chokladbollar.
Det verkar som Bella verkligen trivs i sin nya skola. Det känns så bra.





Vi hittade smaksatt vatten med inga tillsatser i, det gillade Bella.


Bella trivdes och njöt att få vara själv med Sophia och mig(tror jag)

Vi handlade och tittade på massor av saker.


När vi kom till Runnaby hade någon redan bytt till pyjamas...


En riktigt liten hitta på kille, som kan kramas som en gud, ser och kan allt redan.


Bella i sin favorit ställning med sin favorit boll.


TACK Sophia och barnen det var en mysig eftermiddag/kväll!

Nu tar vi nya tag för en ny härlig vecka!

kram

TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0