Helhetsmässan söndag den 10 april -11

Så kom söndagen på Helhetsmässan.....


Raphael provade SCIO hos Eliisa, spännande saker man kan få reda på. Eliisa var fullbokad hela dagen även idag.


Tina Rose till höger och även på bilden bakom....

 


Susanne och Ingela med Alve på naturretreat....


Anna och jag knöt band som vi hängde ut från balkongen....de fladdrade så fint med vinden....men tyvärr de hamnade i trädet utanför för det blåste så.


Hej sa jag till gästen i trappan, nu kommer ni med i tidningen skojade jag...hej sa kvinnan jag söker Iren Svensson-Nylen vi är från Nerkis Allehanda......men det är jag sa jag....typsiskt mig att bara skoja till det och så var det de som var för tidningen, men det blev en bra artikel i NA på måndagen. Men hon frågade mig om det var en New age mässa..... jag är så trött på denna fråga så jag kan skrika rakt ut....
Nej det är det inte svarade jag, har verkligen arbetat fram en mässa med ett helhetstänkande med konst, hantverk, behandlingsmetoder osv.....


Här står Yvonne med sina troll, vättar och häxor...de var så förtrollande han med halsbandet fick följa med mig hem.


Björnen var så så ja helt underbar......


Naturens SOS!


Mina kära Präsinnesystrar var där, så fina och så vackra...tack för att ni kom!
De kvinnoyoga som man kunde prova under dagen.


Söndagen var fylld av många olika aktiviteter.....


Det var en jämn rörelse och alla som var där var väldigt nöjda, både utställare och besökare.


Tina och Sara, var verkligen nöjda de stod vid PO Sandström och skulle få sitt Maya-tecken.


Linda och Ulla-Karin hittade endel intressanta saker ...


Ann-Catrin Gren i en "sittning" medium från Karlstad. Hon målade även medialmålning som var så vackra, jag har anmält mig till en kurs som hon skall ha i sommar.


Ja Aspholmens Wellnessclub var där, stod för motionen på mässan. Ligger på Radiatorvägen 3 i Örebro(Aspholmen).


Annelies lilla Gröna var där hade mkt nyttig mat att erbjuda....kommer från Hallsberg och är mkt ute på mässor.


Helhetensbord och längst till vänster ser jag Carene som gör Rayid tittar i iris på personligheten.


Sara visade mig utdrag från PO:s Mayatecken.


Glada tjejer Sara, Tina och mamma Lena som fått veta vilka tecken de är i Mayakalendern.


Fullaktivitet vid PO bordet....han hade även föredrag Vad säger MAYA-kalendern...


Utdrag från Mayakalendern.


Lena Larsson från Folkhälsotjänster, Arboga var där, hade mkt spännande produkter mot strålningskydd mm


Anne-Marie Edstam från Alternativa Metoder Värmland var där med sina Nikken produkter mm.


Mina fina söta hjälpredor som satt i entren hela dagen Ronja och Louise, tack söta fina ni för hjälpen, ni är väldens bästa tjejer!


Så kom Per från Back to Beeing med Linda som skulle föreläsa om Vaccinationer....spännande i tre timmar pratade hon om ämnet. Tyvärr kunde jag inte vara med.


Så var det dags för Hans Thörn och sitt föredrag, det var så kul att det kom så många det var några få stolar kvar till 90 st....


Det var ett intressant föredrag och många frågor blev det efteråt, Hans blev fullbokad i tredagar för privata konsultationer och på hans Work shop hos mig den 2 och 3 maj är det bara några få platser kvar.



Hans har hittat en egen metod för att läka, han säger att man kan inte läka om inte själen är med. Han har gjort en pyramid med 24 trappor ....... vi lever bara i lilla toppen av pyramiden, så spännande!
vill du läsa mer titta in på www.helmetoden.se


Maja var där med sina otroliga värktabletter(jag säljer dem) du lägger den på stället du har ont....mer än så är det inte.... Maja gav mig en burk mjölksyrademorötter för ett tag sedan och jag gav den till Sophia(min dotter när de var magsjuka) för att inte hon skulle bli magsjuk, men mitt barnbarn Maja älskade det och nu kallar hon det för Majamorötter...lite roligt faktiskt.....


Maja hade med sig en tidning där det var ett repotage om hennes fantastiska lerhus som hon själv har byggt.




Nu skall Claes-Göran Hammar från Livssupport.se hade en förläsning....en mer positiv man får man leta efter, han spred glädje på mässan och var så glad....det är trevligt med glada människor. Han kommer till Helheten och har en kurs i Bars snart håll utkik på vår hemsida.


SPA-sudenterna hade inte lika mkt att göra idag som igår, men de var glada ändå!


Björn lägger ner hela sin själ när han tittar i taroot korten, många eller rätttare sagt alla var så nöjda med hans konsultationer...här ser jag att Stina sitter och tar emot med stora ögon.


Kimrök gick att ta bild på idag...igår gick det bara inte det var något som hände varje gång jag skulle ta kortet.
De kommer till Örebro den 21 juni och har en fullmåneceremoni med oss vid Hjälmarens strand, hör av dig om du är intresserad....två trummer, fullmåne och ........en magisk hel natt (medtag sovsäck och liggunderlag, vi kommer att trumma hela natten....) spännande!


Rebecca Stjärnborg Osteopat, hade många prova på, Osteopati är spännande, mer kommunikation med kroppen än att slita och dra i kotorna.....Rebecca har pilates hos mig på Vinden måndagar och torsdagar, hon kommer även ha en special sommarkurs se vår hemsida www.helheten.net under aktuellt...


Så kom Maja (mitt barnbarn) med Sonja gammel mormor....


Ja Mille var oxå med, jag fick ha båda hos mig mina kärlekar.....tack för ni kom och hälsade på...


Maja trivdes på mässan hon var jätte glad.....

Mille den feluren...han lekte med min nyckel till kassaskrinet och helt plötsligt var nyckeln borta...vi var nog 4-5 som letade efter nyckeln, den kan inte försvinna var är den, jag letade överallt t o m i Milles mun, var var nyckeln.......Gunnar Edsborn sa den är i din bh....jag letade bläddrade...men nej där var den inte....
så fick jag en ingivelse att titta mellan bh och klänningen där låg den.... Gunnar du kan bli siare istället ....lita på vad du känner.....



Jag tackar Maja, Mille och alla andra som kom till min dröm, en mässa som stämmer och där kärleken lyser, där man kan få hopp, tro och kärlek på samma plats, där man kan hitta sin helhet, där man kan bli hel....vad kan vara mera ......än bli hel......

kankse jag hade velat haft lite mera besökare... speciellt för utställarna som inte kom från Örebro, men jag tror på attt det som sker är rätt och de rätta personerna var där och fick det de skulle ha.....
tyvärr ni som missade denna helt otroliga mässa, ni kanske har chans att komma nästa vår.....
jag kommer att göra om det även fast det var hur jobbigt och hur mkt arbete som helst...

det var väl en 23 st som ringde och frågade om var de skulle parkera.......i bland önskar jag verkligen att människor kunde vara lite mer självständiga, vi hade tre p -platser och det var 39 utställare.....det går bara inte ihop......men jag är så glad att du kom och ställde ut, jag är så glad att du kom som besökare...


TACK TACK TACK vilka härliga två dagar, vilka möten det blev och det stannar länge i mitt hjärta, ta med din själ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0