Fler underbara sommarminnen!


En dag byggde jag paradis stigen......


En dag kom Ronny med sin familj(min brors älsta) och hälsade på med sina fyrhjulingar...


Axel har en egen liten fyrhjuling...


Det fanns nog instuktioner på den stora fyrhjulingen, inga sprutor, inga tabletter och ingen drink innan man skall köra.....


Grillkväll med Barbro och Pär...bästa vännerna....


Mums vad gott det kan vara....


Så fick Pär tag i Lars, och skratten var i full gång....ingen är som Pär.......och ingen är som min handocka Lars....
vilken kombination jag önskar att du hade varit med......


Ut i skogen för att leta svamp....


Mums kantareller, finns det något godare....


Bad med barnbarn....


Galna lekar med morfar...


Pappa jag vill känna dig!


Bella och jag på poolkanten....


När två själar mött varandra, då kan de bli ett.....kärlek på hög nivå<3<3<3
här är de tuffa killarna.....



Puss min fina moster, jag älskar dig.......


Underbara dagar vid "stranden"....... allt blir vad man gör det till....


Vi byggde kotte land....från Paradisstigen, smultronland, hallonland, och utsiktsland finns även på vår stig.


Isabella provar hängmattan, att ligga där och lyssna på sommarprataren i P1 ....kan man ha det bättre....


Utsiktsbänken, här kan man se korna, och man kan se solnedgången från första bänk...



När två vill stå på samma platta, när två har egna viljor och inget prat finns.....
spännande......


När tysta barnet ålar sig ned på djupa vattnet och alla håller andan......och alla vet att hon fixar det fast inga ord finns....ett mirakel som är svårt att förstå...



När familjen "copy" skall ta sig hemmåt......

TACK för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0