Härliga sommardagar med barn och barnbarn

Tre veckors ledighet, tillbringat på landet och försökt varit ute hela dagarna.
Här kommer mina bästa sommar minnen.


Var med Amanda när fotograf Lollo fotade till Amandas hemsida www.amandaasp.com
Det var en rolig stund, men två härliga tjejer.


Underbara Isabella på altanen, ny smak på risifruttie, Bella älskade att hålla händerna i burken med sojabönor, kvar sedan firma festen. Känsel är spännande och bra för Bella.


Underbart att få hem våra katter i 4 veckor, så mysigt att ha dem hemma igen. Tänk att de bara flyttade in här och det var precis som vanligt, jag hade inte sett dem på tre år....här ligger Alvas kisse Love it is......och njuter med våran ställföreträdare som alltid sover på altanen.


Mysig promenad i Svenshyttan med Sophia, Bella, Christian, Maja och Mille.




Maja, lilla hjärtat älskar att plocka smultron, hon har verkligen en inlevelse när hon gör det.


Smultron på grässtrå skall det vara, finns det något härligare sommartecken....
(Gunnel om du läser detta så undrar jag om du känner igen täcket, jag fick det till Alva när hon föddes av dig och Eva, den som spar han har....TACK!)


Maja i önsketrädet, här kan man önska sig precis vad man vill.....trädet finns i Garphyttans Nationalpark.


Å det rymmer en familj...
Benjamin syrsa sjunger på julafton ...allt du önskar kan du få......


Högre pappa, högre upp i det uråldriga önsketrädet.....


Mille, 1,5 år, älskar alla djur...här med Amandas fd katt Cat it is, mina förhoppningar är att han blir Djurhomeopat, han har verkligen den rätta känslan för djur.

Kärlek i vattnet......

 


Det tysta barnet, koncentrerar sig för att kasta bollen till mig, att kasta boll är bland det bästa Bella vet.
Iklädd i Sophias gamla kläder sedan hon var liten, tror att både Amanda och Alva har haft dessa, helt otroligt de håller än både i mode och tyg, väldigt miljövänligt och vackert!


Mille vill göra allt som morfar gör, här lär han sig att bära en planka.....


Amandas bästa vän från Umeå, och London vän, kom hit och hälsade på. Cornelia, det var verkligen roligt att ha dig här och jag fick smaka på dig!


Hälsade på Elisabeth i kära Solberga, lärde känna en väldigt stor hund vid namn Keiser.


Fick äran att få så många kramar och pussar av en kärlekshund, hel mysigt!


Maja mitt söta söta hjärta!


Vackra, starka, förståndiga Sophia med världens charmiga lilla pojke.(morfars allt)


Vaknade en morgon av att Maja sa- Vill ha dig mormor idag.......vad kan sägas bättre...


Maja hittar smultron igen.......

Korna var tillsammans....


Katten Tusse, (Catitis barnbarn) stor som ett lejon(nästan)...


Maja, har ännu ett smultronstrå......lyckan är fulländad......


Fika på altanen med familjen "kopia"

TACK för härliga minnen i mitt hjärta!

Ni är det bästa jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0