Dan före doppare dan....

Så kom dan före doppare dan då hela min familj träffas för att göra julgodis...

Linnea och Amanda började med de nyttiga bollarna, mullbär, fikon, solrosfrön, hampafrön mixade och rullade i kokusflingor, så nyttigt och så gott!

 


Gustav fixade brasan.....


Anna tog tag i grilljeringen av skinkan...


Alva och Maja gjorde det onyttiga godiset....


Albin spanande in knäcken......Blomberg tjejerna.....


Crille och Mille tittade på.....


Johan tog tag i pepparkaksbakningen med sina grabbar...


Amanda och Bella bollade vid brasan....


Alva i fullgång med sitt godis tillverkning....Blomberg bakom lampan med pepparkakor...


Christian och Maja bakar pippifigurer....


Förväntasfullt tilltar barnen i ugnen och ser att pippis häst växer....så spännande.....


Anna skall göra pepparakshjärtan.....


Johan och Johan sköter gräddningen av pepparkakorna...


Alva kokar tomtegröten....


Så var det dags för mat....


Mille hittade en ny lek, att hänga i takstängerna, kära nån här har våra barn hängt många gånger, nu är det dags för en ny generation att göra något så spännande......


Bella sprang med sin boll.....


Nu smakade det bra med gröt och lite julmat!


Ja nu är vi 15 personer i min familj....tur att vi har stort köksbord så att alla får plats......


Maja den lilla flickan ville rita.....ständigt hittar hon på helt själv olika saker att göra, hon är så självständig....hon har blivit så stor....


Mille min Mille så glad kille! Han ville äta potatissallad, rödbetssallad ja allt som en vuxen vill ha, det är inte bara andra julen han är här på jorden.....


Tusen tusen tack till min fina, härliga familj, jag älskar er så mycket !!!!!!!

Vilken härlig dan före dan det blev, den kommer alltid finnas i mitt hjärta precis som ni alla alltid gör!
Det är så härligt att vi alla kan göra saker tillsammans, skapa stämning och öka kärleksenergien!

I morgon blir det en spännande dag för alla barn och barnbarn.

Jag önskar Eder alla en fröjdefull JUL och ett Gott NYTT ÅR!

Stort tack till Er alla läsare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0